Karomamma Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Du først Å som jeg gleder meg!!! Jeg elsker bursdager og pleier å sende ut mail til kollegene mine for å minne dem på dagen. He he, kanskje litt "over the top", men veldig moro. Jeg ønsker meg klemmer og kyss og kake og brus og kaffe og gode tanket og kanskje en aldri så liten rosa eller grønn iPod Shuffle.... http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore?family=iPodshuffle Har dere sett noe så utrolig kult??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Ja det er ikke lenge til, er ikke så god til å huske bursdager....må liksom skrive opp. Men din bør jeg vel huske. Kanskje vi kan ta et etterpålag på Holmsbu, med et aldri så lite glass vin. ipod, ja der sa du noe... Har visst sånn mp3 på telefonen min jeg... Ellers har jeg sagt at jeg ønsker meg penger..... Flere behandlinger og flere glass vin på Holmsbu. I vår alder er ingenting "over the top"
brumlemor Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 sånn ønsker eg meg og....men har ikkje bursdag før om lenge. Men kanskje hvis eg er snill so får eg ein slik??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg likte igrunn den blå også jeg..... hmmmmmmmm valgets kval....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Ser du ikke for deg oss ved bassengkanten på Holmsbu, men en pitte liten ipod festet til tanga`n......
Karomamma Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Ha ha ha, hvilken tanga? Her blir den gode gamle badedrakten og gjennomført Keiko-stil, hvis du husker den (sort badedrakt og hvitt flesk....)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Ehhhhhhhhh det med tanga`n var nok en fleip. Men jeg kjører mer den blåhval stilen.... har blå badedrakt, veit du....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Hahahaha.............jeg kjører også Keikovarianten;-))) Jo flere vi er sammen jo gladere vi blir:-) Keiko var søt han;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 ....og forresten så er sort og hvitt klassisk og alltid moteriktig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå