buggi med 2 jenter Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg pleier å legge jenten min mellom klokken 20.30- 21.00. når jeg legger henne på denne tiden våkner hun ikke før klokken sju- åtte. Har hendt at vi har sove til klokken halv ni også. Har ikke behiv for nattmat. Er det flere som har det som meg der ute? Er det andre som også har en sove baby? Må også legge til at det stort sett ikke er noe problem med å få henne til å sove om kvelden heller. Først litt melk, så litt grøt og så sovner når vi legger henne i sengen:) Men hun er flaske barn....
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har en sovebaby jeg også Legger hun rundt 20-20:30 og hun sover da til 08-08:30 dagen etter.. Hun begynte å sove natten igjennom da hun var 2 1/2 mnd så vi var heldige med det! Var bare puppen en sjelden gang om natten etter det.
aimée Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 åssen får dere til det????????? jeg må opp 3 ganger pr natt og amme, jeg gir bare pupp, ikke tilegg eller flaske...hun tar ikke smokk heller. ..min er 3 mnd... hadde vært så delig å få sove ei hel natt!
komplett familie Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 her er han i seng kl 18.30 og sover til 06.30, som regel ett måltid, men i natt ikke en lyd... er så våken ca to timer og sover rundt 3 timer.... har bare en dupp til i dag!
Brillemamma Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Samme her. Legger seg kl 19, og sover natten gjennom, til 7-8 tiden. Gjort det siden han var 4mnd. Heller ingen problem å legge han. Legger han ned i sengen sin etter han har fått grøt og melk, og da sovner han av seg selv etter to minutter. Herlig!
hønepøne;-) Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 gutten min sover fra 21/22 om kvelden til ca 8 om morgenen. Spiser en sjelden gang om natten, men ikke ofte. Når han våkner rundt 8, spiser han og sover videre en time eller to. han blir 3 mnd den 29 mars.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Jupp Lille har sovet natten rundt siden han var 5 uker han.. men NÅ de siste 4 nettene har han hatt gjerne 1 og 2 nattemåltider.. Håper dette er forbigående. Tidligere sov han fra 19-07 non-stop.. Utrolig digg:) Men jeg klager ikke.. er nok mange der ute som er mer oppe på natta enn jeg er. Han blir 4 mnd den 2.april
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Gutten min er i seng kl 19 og sover til mellom 7 og 9 Det har han gjort siden han var 5mnd..deilig å ha baby med godt sovehjerte ja Nå er han 10mnd og sover fortsatt like godt
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Glemtte å svare på om hun sover på dagen. Ja det gjør hun. Alt fra 1 1/2 time til 2 1/2. Hun er veldig aktiv så det er nok derfor tenker jeg. Ikke noe problem å legge henne jeg heller. Til kvelden får hun grøt og melk, så er det oppi senga. Kose litt og så kan jeg gå ut. Da ligger hun og skravler litt og koser seg og sovner.. Om morningen våkner jeg også av den skravlingen hennes inkludert "mamamamama mamma mamma" . Kunne ikke fått en bedre start på dagen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå