Gå til innhold

Spania-mission acomplished!


sweetchiquita

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer sånn på en ting. Jeg var for mange år siden på mallorca med ving. Da var det barneklubb på et ving resort. Barna sang en sang som het veo veo (ikke overraskende kanskje?). Prøver å finne denne sangen over internet, men det er håpløst. Vet det skal finnes en eller annen slags cd med diverse barnesanger (spanske selfølgelig). Aner du hvordan jeg kan få tak i noe sånt? Tenkte å bruke det i undervisningen for barna mine (er lærer). Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke.... er jo ganske gamle de sangene ná.... sá vet ikke om man fár kjöpt det lenger... kan jo sjekke i butikken. finner jeg noe kan jeg godt sende det til deg hvis du vil det :-))

 

formen bra eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det hadde vært flott!!!!! ;) Bare hvis du tilfeldigvis ser det, du må ikke bruke så mye tid på det altså.

 

Jo, i dag er jeg fin form igjen. Glad det gikk ganske fort over.

 

Nå skal jeg på forelesning så jeg må reise. Snakkes. Er formen din ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey!

 

Formen min er bra den. ikke strekk og press i magen lenger :-)) ikke kvalm :-) Bare kjempe TRÖTT! Sánn har det värt i alle svangerskap. bare at ná har jeg to barn og kan ikke bare legge meg ned og sove lissom! :-))

Men det gjör ikke noe... jobber ikke, sá jeg tar livet med ro... og er sá glad for denne lille spiren min!!

 

sier i fra om jeg finner noe jeg :-))

 

ha en fin dag!

Anita

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...