Gå til innhold

SE HIIIIIIT !!!!!!!!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter aa ha missunnt alle med di flotte magebildene, har jeg ENDELIG faatt lagt inn noen bilder av magen min.. noen er faktisk tatt i dag.. heh... Tar dem foer jeg har spist noe som helst, saann at den ikke blir oppblaast eller noe etter mat hihi... Noen som har lyst aa se..... ? :)

Haaper det.... :) :)

Ha en forsatt fiiiiin dag alle sammen!!!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner ikke noen bilder jeg....?

Skrevet

huh ? Lastet dem opp jeg.. og krysset av for aa vise link eller hva det var... ? hmm.. hva kan jeg ha gjort galt.. ?

Skrevet

du har sikkert glemt å krysse av for "legg til lenke til mine bilder" i profilen din :) VI kan ikke sen noen bilder..

Skrevet

hmm var inne aa sjekket.. og da hadde jeg krysset av for d.... hmm.. soeren og... gleda meg til aa vise dem fram..

Skrevet

Fikk se bildene dine jeg:) de var kjempe fine:)

Skrevet

fikk opp bilder jeg, fiiiin mage du har! :)

Naar har du termin da?

Jeg 1. august :)

Skrevet

Takk ;)

Skrevet

Takk :) 20 august tror jeg.. Skal til ul naa paa mandag, saa faar vi se hva dem sier ;)

Skrevet

Der var de ja!! Så fiiiin mage du har!!!

Skrevet

Åh, det var fin mage ja!=)

Det er bare å trykke på nicket til candycupps så kommer man inn på profilen og bildene=)

Skrevet

hihi takk :) Er ganske stolt av den.. Gaar aa ser meg i speilet hver morgen, om den har vokst hehe.. Gleder meg til den blir enda stoerre jeg hihi!

Skrevet

Takk :) Jepp, det tok nok bare litt tid, foer det ble oppdatert.. Men naa skal det iallefall fungere!

Skrevet

hehe ja det tror jeg på:) Syns egentlig magen min bare ser feit ut jeg... hehe:) Enda jeg er 21+1:) men men, har noen kg for mye også.. Men men;) Gled deg til UL:) Det er kjempe stort å se den lille:) Har bestilt time til 3D ul og vi:) Det gleder jeg meg til:) Vil du vite kjønn?? Hvor er du fra? Er i samme terminklubb vi ser jeg:) HAr termin 3 august:) Moro:)

Skrevet

Jeg gleder meg kjempe myyye til ul hihi. Var med en veninne paa ul, helt fantastisk.. Der satt jeg aa sippa over hennes baby hehe.. Lurer paa hvordan det blir aa se min egen :) Skal til vanlig ul jeg da. Men hoeres spennende ut med 3d ul! Jeg skal alsaa ikke vite kjoenn.. Er kjent for aa vaere siiiiiinnsykt nysgjerrig, saa det er vanskelig hehe..

Men jeg vil spare den overraskelsen til sist.. Som du sikkert har forstaatt.. vil jeg vite MINST mulig om den lille, utenom det viktigste.. at den er frisk! Begge kjoenn er veeeldig oensket!

Jeg er egentlig fra oelen, en liten plass... Men bor naa i stavanger.. eller nermere Randaberg heh.. :) Du da ?

Augustbabyer paa oss begge ja! Saa kjekt! :)

Skrevet

Er fra Vikersund jeg:) også en ganske liten plass:) hehe

Moro med litt overraskelser også da:) Jeg klarte ikke å vente jeg, er jo så sinnsykt nysjerring, så det var nyttesløst for meg.. Hehe:) Men det er godt å vite at alt er bra ja:) Gleder meg veldig til 3D, håper vi får se ansiktet hennes, og se hvordan hun ser ut:) Moro:)

Skrevet

Hehe skjoenner godt de som ikke klarer aa vente jeg! Det er jo saa fryktelig spennende!! Blir nok kjempe morsomt aa faa se den lille tulla paa 3d ja.. Se hvem hun ligner paa osv :) Haaper hun er i stor form og vaaken, saa dere faar noen morsomme bilder med dere!

Jeg gleder meg til jeg ligger paa sykehuset og skal foede.. og naar jeg endelig faar den store overraskelsen av legen/jordmor hva jeg har faatt.. og jeg og pappaen er de foerste og eneste som vet det der og da.. (utenom jordmor da hihi).. Og alle i slekta er saaaaa spente paa hva jeg har faatt hihi.. Gleeeeder meeeg!!

Men guud hvor seint tiden gaar da.. heh.. Skal bli herlig med litt sommer og sol oxo... er saa lei av regn og kaldt ver....

Skrevet

Ja gleder meg veldig til fødselen jeg også faktisk:) Opplevelsen, stemningen og alt:) Og merkelignok syns jeg tiden går fryktelig fort.. Syns ikke det er lenge siden jeg sto med testen i hånda, det er 16 uker siden. Jeg syns heller ikke det er lenge siden jeg var på ul, det er 3 uker siden.. Begynner nesten å få litt panikk.. hehe:) Godt det går litt fort nå, for siste tiden går nok sakte ja:) hehe:)

Vel får reise å svømme litt jeg da:) Vi snakkes sikkert her på BIM en dag:)

KLem

Skrevet

Ja noen dager gaar da litt fort.. men jeg er saa utaalmodig hehe... :)

ja,vi snakkes nok en annen dag her ja! kose deg paa svoemming.. hoertes herlig ut!!!

Klem

Skrevet

kjempe fin mage:) er så moro når den begynner å poppe ut!!

Skrevet

Takk :) ja er kjempe spennende! Men foeler forsatt den er saa liten naar jeg ser paa alle andre sine mager her inne.. foeler alle har faatt disse stoooore fine magene.... Men min kommer vel mer den og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...