Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen fjerner dere de, altså de som er så store og seige at det ikke funker med nese sugeren. Lille mann må jo få puste når han spiser, har hittil brukt lilllefingeren min men det virker liksom så rått, har jo negler ogsånn.

Må vel få med at han ikke er en sånn som liker at noen tar på nesa hans og hvis man tørker den så får han jo hyle anfall:) og hiver hode fra side til side, akkurat samme hvis han skal få nese dråper.

Huff er så kjedelig akkurat på denne tiden av året med veldige temperatur forskjellene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Minstemann her i huset hadde fleire periodar med bussemenner som satt limt fast inni nasen.

Løysinga her vart å dryppa anten morsmelk eller saltvatn inn i nasen. Då kom det som regel ut av seg sjølv, i det minste meir "flytande" så det var lettare å trykka ut ved hjelp av ein klut.

Skrevet

Linea blir også helt krakilsk når vi nærmer oss nesen hennes, men i og med at hun er lerkeblid etterpå regner jeg bare med at hun synes det er litt ubehagelig mens vi holder på. Er jo deilig og kunne puste fritt gjennom nesa!

Jeg er så brutal at jeg bruker en hårnål, sånn med løkke i enden. Da kan jeg liksom skrape ut busene. Holder hodet hennes kjempe godt fast inn mot skulderen min. Det er en kamp og jeg må time det hele bra så hun ikke kaster på hodet mens jeg peller inni der.

Skrevet

Bruker en q-tips,rett innenfor i nesa. Ser busen godt og er bare å "vippe" den ut liksom...hehe, funker hvertfall kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...