Gå til innhold

Stygg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og leste se&hør sammen med samboer i går kveld, leste en artikkel om "sue astrid" fra hotell cæsar. så sier han:

- Hun var jo sexy i hotell cæsar, men nå ser hun ikke ut, det er det som skjer når man blir mamma.

- Så du sier jeg er stygg, sa jeg.

- Nei, ikke du. Hun er jo mor til en 2-årning.

-Ja, så om 2 år så blir jeg også stygg.

-Jeg vet ikke.

Huff....jeg ble litt deppa etter han sa dette.

Lot jeg det gå for mye innpå meg?

Kanskje hormonene som tar over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lite gjennomtenkt av han!!!!!:)min kommer også med sånne komentarer!!faen så sint jeg blir:(min klarte og si da jeg var gravid-du kommer nok ikke til og få så MYE strekkmerker denne graviditeten pga du har jo pose på magen etter den første..harregud!!!!!ikke at typen din sa noe i den duren men mannfolk har dessverre ikke antenner.....

Skrevet

Mener at slike kommentarer kan se holde for seg selv, man trenger jo ikke å si alt man tenker....

Skrevet

Dette vil si at mennene deres ikke har respekt for dere.

Skrevet

oj,oj, oj ikke respekt... det var å gå litt langt synes jeg... Min mann kan også komme med sånne dumme kommentarer. MEN jeg vet at han ikke mener noe med det... det bare plopper ut liksom. Da han skjønner at han dreit seg ut.. angrer han... men det er absolutt ikke med vilje. bare mars og venus som krasjer...

Skrevet

Ikke respekt?

Lett å sette deg i bås etter den korte uttalelsen, der....men jeg skal ikke gjøre det..... ;-)

Se på det som en flåsete kommentar som det ikke ligger noe mer bak. Hvor mange har ikke sagt ting som kommre ut litt rart?

Okei, han synes ikke hun er fin. Men han mener da vel ikke at du er/blir sygg av den grunn.

Viser det seg at slike kommentarer blir gjentagende, DA har dere et ptoblem. Men da må DU selv ta det opp med ham, og si at det sårer deg. Og spørre om det ligger noe i det han sier.

Men denne ene kommentaren mener jeg får legges på tabbekvoten.

Bare ikke gjør deg liten og synes synd på deg selv. For det ihvertfall turn off i ethvert forhold.

Skrevet

hallo du ANONYM!!!!!!

MIN HAR FAKTISK VELDIG RESPEKT FOR MEG!!!!

Av og til burde nok jeg hatt litt mer for han dessverre!!!

ikke omtal meg for og være noe underkuet ,redd ,liten......

som jeg sa-han er litt tett

Skrevet

For å si det sånn, så er jeg enig med samboren din at "sue Astrid" ikke tok seg så godt ut på det bildet i se og hør:-) Hun så litt "slitt ut" ja:-) Tror det hadde mer med at håret var langt og så ustelt ut, og hun var ikke sminket slik som på cæsar, enn at hun er mor til en 2-åring. Tror samboeren din ikke tenkte på deg idet helet att da han sa det, at han bare mente at hun ikke var pen lenger, slik hun var i serien. Punktum. Han ordla seg klumstet da, når jeg leser innlegget ditt engang til så ser jeg det. Jeg er mor til en toåring og noen dager føler jeg meg sliten og grå, andre dager er jeg heldigvis mer fornøyd. Akkurat som før jeg fikk barn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...