babylove :) Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 æ ringte føden,æ må opp ditt om en times tid...har ingen god følelse.men krysser fingran for at alt e bra.
Lycheli Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Hei babylove, hvordan går det med deg? hvorfor ringte du føden i utgangspunktet? Håper ihvertfall alt står bra til med deg og den lille:)
scubagirl med scubababy Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Hva har skjedd? Krysser fingrene for at alt er som det skal... Klem fra...
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Uff..Lykke til:-) Håper alt viser seg å stå bra til med deg og den lille.. Tvi tvi
boble <3 Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 hei hei babylove! Bra du ringte føden, det går sikkert bra, men bedre å få sjekket det både for din og den lilles skyld. Krysser fingrene for dere jeg. God klem Ps. reiser bort nå, men sender deg melding på tirsdag når jeg er tilbake
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Hei! Som de andre her , lurer jeg oxo paa hva som har skjedd.... Haaper uansett at alt staar bra til med dere begge!!! Skal krysse fingrene jeg oxo!! Lykke til! Jeg er sikker paa at alt er bra!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå