Gå til innhold

Hurra


Lorri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer du har termin dagen før jeg ......jeg testa positiv nå i stad med cb digital det lyste gravid mot meg :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Fikk du vite d så kjapt?? Jeg har ikke legetime før 14.mai jeg...Men, skulle ønske at jeg kunne ha fått legetime så fort hjertet har begynt å slått...Kan jeg kreve dette? Er det noen som vet hva man har krav på?Jeg mener jeg har termin rundt 6.des...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vanlig å få en time hos legen mellom uke 8 og 10 tror jeg.

Etter at jeg hadde SA i februar fikk jeg vite av gynekologen at det ikke er mye vits i å se på ul før uke 8, for selv om hjertet slår da, kan det gå galt (ikke meningen å skremme her!) - det skjedde med meg.

MEN: hvis man ser hjertet slå i uke 8 er det 95% sjanse for at alt går bra! Og det er egentlig veldig flott:)

 

Men for all del: jeg forstår godt ønsket om å se med en gang! Og husk: det går vanligvis bra! I 85% av tilfellene går det jo fint! Man kan bli litt paranoid av å lese på slike sider som dette, for det virker som at alle har mistet, men jeg tror nok ikke det stemmer helt...

 

Lykke til alle sammen! jeg håper jeg tester positivt iløpet av påska og kommer inn hit til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...