Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til lege neste fredag, funnet en kul i brystet.......ammer, så håper det bare er en melkekjertel eller noe....... uff blir redd jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du ammer så prøver du å masere på kulen.

Krysser fingrene for deg og håper det kun er en hoven melkekjertel

Lykke til =)

Skrevet

hadde det samme jeg!! var hos legen med den og han mente det bare var en litt hoven lymphkjertel(eller noe sånt) som visst kan oppstå når en ammer... han mente at sjansen for å få kreft i brystet når en ammer er veldig liten! kanskje det roet deg litt....:)

Skrevet

ja tusen takk, fikk sånn stort håp om at det ikke er kreft. jeg er kun 20 år gammel også, så vil ikke få kreft så tidlig heller. fikk det litt bedre nå :) takk for svar ...

Skrevet

Det er nok helt sikkert ingenting! 20 år og ammer... sjansen er nok minimal for at du kan få det! er bare 23 år selv og legen mente at det ikke skjer veldig ofte at så unge jenter får brystkreft!

Skrevet

Uff, det er ikke noe morsomt når man finner noe slik, skjønner at du blir redd. Men mest sannsynlig er det en melkekjertel, har du prøvd å massere den?

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

ja prøvd å massere den, den er ikke vond og blir ikke borte ved masering...den er i høyre bryst inn mot den andre puppen...hehe vanskelig i forklare, og str som en ert liksom....ja håper inderlig det ikke er noe farlig. pappa døde av kreft når jeg var 3 år liksom, så vil ikke dø jeg heller så jeg ikke kan se jenta mi vokse opp....at de ikke kan klare finne kuren mot kreft snart....¨åh!!

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg, dette skal nok gå bra. Det er jo veldig fint at du følger med på brystene dine og tar kontakt med lege for en sjekk. Skjønner du tenker i den retningen, særlig når din far døde av kreft. Men som andre sier, du er ung og ammer. :o)

Fortell hvordan det går da!

En liten oppmuntringstrøsteklem

Skrevet

står den liksom ut av brystet eller kjenner du den bare ved å massere på brystet? Legen sa at hvis den står ut sånn at du ser en deformering på brystet så var det verre men hvis ikke så er det antageligvis ingenting... min kul gikk heller ikke bort ved å masere... den er der enda men har blitt mindre... og etter at jeg fikla så mye på den så ble den vondere og større;)

Skrevet

den syns ikke....kjenner den kun når jeg tar på den....føler meg bedre nå som jeg får så mange positive "råd" hehe ...ja håper det går bra!

Skrevet

Greit å sjekke det men det er helt sikkert ingenting! Høres akkurat ut som det var hos meg! En blir jo så fort redd for alt mulig nå som vi har unger;) Kjenner meg så godt igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...