lilleBrumm Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Vår datter på 8 mnd nekter å spise! Hun som pleide å spise 2 grøtmåltider (ca 1,5 dl pr måltid), et halvt middagsglass og et halvt fruktglass om dagen, vil nå bare ha pupp! Men det er jo ikke nok mat for en så stor unge å bare få morsmelk 4-5 ganger om dagen? Hun er i fin form, blid og fornøyd, men jeg er bekymret allikevell. Trenger jeg være det?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Kan det være tenner på gang?? Mange babyer vil ikke ha noe fast føde når det kommer tenner. Er sårt og vondt i gommene. Så lenge hun er blid og fornøyd er det ikke noe å være bekymret for Hun har nok bare dårlig matlyst for tiden. Gutten min gikk nesten 1 uke uten noe særlig å spise han,og han ville heller ikke ha melk,så kom det frem 1 liten tann og matlysta var tilbake kl 4 på natta...hehe
lilleBrumm Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har faktisk ikke tenkt på at det kan være tenner... Virker ikke helt usannsynlig. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå