Gå til innhold

Da har jeg endelig fått fatt i legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det ble full sykmelding på meg de 3 neste ukene, og han tviler på at han tør å sende meg ut i jobb igjen etter de 3 ukene... Så da får vi se hvordan det går med disse pokkers kynnerene nå. Ville ikke sette i gang noen behandling foreløpig, men om det blir værre må jeg antakelig inn på sykehuset for ny CTG og eventuell bricanylbehandling.

Håper jo selvfølgelig jeg slipper dette.. Så nå skal jeg bare slappe av hjemme de neste ukene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro, jeg hadde også masse kynnere. Ble sykemeldt, og nå har jeg det helt fint, skal ikke jobbe igjen før om et års tid...

Kunne egentlig tenkt meg å jobbe to siste ukene før termin, kanskje fødselen hadde satt i gang da??? hehe

:o)

Skrevet

Huff, ja. Godt de tar det alvorlig da, ikke sant? Hadde du sånn bortdovninger i tillegg???

Skrevet

Hei på du!

Ja, jeg er veldig glad for at de tar det seriøst. Jeg har en veldig flink fastlege som virkelig tar ting på alvor. Hvis han ikke kan noe spes om en ting så henviser han deg videre til riktig instans.

Ja, det hender at fingrene mine dovner bort og høyre benet, men det er sjelden.

Skrevet

Jeg tar det med ro.

Tja, jeg har såpass lenge igjen til terminen at for min del er det uaktuelt.. Jeg har ikke lyst til å føde enda..

Skrevet

Hei trinemor

Så du har blitt 100% sykemeldt du nå? Ja med de kynnerne kunne du jo ikke være på arbeid!

Jeg har et tips til deg. Jeg har prøvd varme risposer her på sykehuset mot kynnere og vond rygg. Det hjelper utrolig. Lag en pose av tøy ca 25x40 cm og ha langkornet ris inni. Denne varmes opp i microovnen sammen med en kopp vann ved siden av. max to min varme. Legg posen gjerne på magen under dyna. Holderseg varm i timesvis.

Men du som jobber i helsevesenet har sikkert prøvd dise lenge...

Jaja, la oss høre hvordan det går med deg, Trinemor! Klem

Skrevet

Hei Lonemor ;)

Har ikke mikrobølgeovn, hvis ikke så hadde jeg prøvd det :) Jobber med ben og armer jeg.. Har ikke sååå god greie på dette svangerskapsgreiene.. Så alle tips mottas med takk ;)

I dag har jeg hatt masse kynnere igjen, ganske slitsomt egentlig. Men er glad så lenge de ikke øker i lengde osv.. Jeg vil IKKE på sykehus!!! Enda...

Hvordan går det med deg og den lille da??

Skrevet

Min lille gutt har det bra. Vannet er innenfor det normale! Wow. Og han rører seg masse. Har litt vondt i ribbena nå, så jeg skal skrive litt mer senere. Klem

Skrevet

Så kjipt med sjukemelding, særleg sidan du sannsynlegvis ikkje kjem ut i jobb igjen. Men eg håper du klarer å nyte dagane litt med knøttet i magen. Men det er jo godt at du slepp å vere på sjukehuset å få behandling!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...