Gå til innhold

Savner der "gamlelandet " ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er planene deres da ?

Skal dere tilbake til Norge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja av og til, men savner vel mest venner og familie da..

Proever aa overtale gubben om at Norge er plassen aa bo, men har ikke lyktes enda...;-) Men vi faar se med tiden hvordan det blir..Han er vel mest redd for aa ikke faa jobb og at alt er saa dyrt og saa kaldt...

Skrevet

Ja av og til men savner mest venner og familie da..

Om det blir Norge til slutt haaper jeg, men maa overtale gubben foerst..Og han mener det er for kaldt og for dyrt..hehe

Skrevet

Av og til, men mest venner og familie da..

Skrevet

Hehe, der kom innleggene mine ja!! Hmm rart at jeg ikke saa de foer altsaa...

Skrevet

Yes, savner gamlelandet, den "gode" norske maten, norske systemer og regler man kjenner til men ikke nødvendigvis liker, bedre plass, mindre bilkøer. Men aller mest FAMILIE OG VENNER!!!

Vi/jeg skal tilbake til Norge. Vi har hele tiden vært enige om at vi ikke skal bli boende i England. Sambo er veldig innstilt på å flytte til Norge så forhåpentligvis er vi på Norsk jord om 4-5 år. Jeg har en leilighet i Norge jeg leier ut mtp å ha ett sted å bo når vi bestemmer vårs for å flytte. Må selvfølgelig ha jobb også, og det er vel det som kommer til å bli vanskelig.

Skrevet

Ja, savner Norge =)

Men aller mest 17.mai og i jula.

Har ingen planer om å komme meg hjem i år, men neste år derimot, da MÅ jeg dra en tur.

Får "Norges-abstinenser" om det går mer enn 2 år..

Skrevet

Ja jeg gjør det. Men er fast bestemt på å en dag dra med meg kjæresten og barn tilbake. Og det er han fullt klar over!

Jeg skal til Norge til sommeren og jeg gleder meg!!!!!!!! Pinnekjøtt er på menyen første kveld! Og kanskje et par kvelder til..

Skrevet

Fiskeboller skal jeg ha neste gang =)

Og saltfisk..og kokt torsk,gullerøtter og flesk..nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...