Gå til innhold

saueskinn i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har det, har dere laken over?? Jeg har hatt et putetrekk over den øverste delen av skinnet, men må krabber hun så mye rundt i sengen og legger seg litt over alt, så da hjelper det ikke så mye. Virker som om hun ragerer på direkte kontakt med ull så noe må jeg gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er begynt å ha lmmeskinn i senga (oppå madrass og laken) slik at hu ligger rett på det :)

Snuppa har ALDRI sovet sååå godt!!! Og så så varmt og godt hun har det :)

Hun er alltid passelig temp på om morgenen mens gjerne før eg brukte det var hun kald på hendene/ armene...

Men hvordan reagere hun på det???

Skrevet

mine har ikke hatt noe over.. men har ikke reagert på det heller da.. måtte ta vekk jenta sitt nå pga at hun sover uten bleie da så orker jeg ikke uhell på saueskinnet... :P

Skrevet

jeg har helseteppe over, og putetrekk underhodet, men putetrekket er fordi hun gulper veldig.

helseteppet har jeg der så hun ikke skal "skli" helt ned i bunnen av sengen, tar litt lenger tid med teppet over....

Skrevet

Vi har lammeskinn i senga uten laken oppå. Bruker ei lita babypute som hun hviler hodet sitt på.

Skrevet

Vi har det i senga uten laken over, men hun har ei lita pute hun ligger på da. Hatt det i senga siden hun ble født så og si.

Skrevet

Nei, om du har et laken på, så forsvinner jo hele vitsen med å ha lammeskinn :-) Men du kan legge en gasklut under hodet i tilfelle gulp o.l. da, ellers prøve å ta vekk skinnet om du tror hun reagerer på det, og se hvordan hun "oppfører" seg da :-)

Vi har Kaiser lammeskinn i senga til snuppa og hun sover som en stein, er aldri svett eller klam, og det ser jo sååå godt og mykt ut å sove på, skulle gjerne hatt et i king-size-størrelse selv, jeg! :-D

Skrevet

Hun får utslett i ansiktet på den siden som hviler mot madrassen (ligger på magen og sover). Var kjemp fin en periode, men så begynte hun og ligge urolig og plutselig var hun knallrød og nuppete på kinnet igjen. Har liksom tenkt at litt av vitsen med saueskinn er nettopp at de skal ligge rett på det. Har ikke så lyst til å ta det bort heller for madrassen blir jo litt mykere med det. Vet ikke hva annet jeg kan la henne ligge på for å oppnå litt av den samme effekten. Ligger så urolig, jente mi, at det ikke hjelper med noe som ligger løst oppå. Må være noe som sitter litt fast.

Skrevet

Det kan være lanolin (ullfett) hun reagerer på. Selv får jeg hissig utslett av lanolin, men knøttet mitt har ikke vist noen tendens til å reagere. Hva med å spenne et laken over hele greia da? Eller prøve å vaske skinnet sånn at litt av ullfettet går ut? Ellers kan det jo hende at det holder om du bruker et slags stikklaken akkuratt der hun ligger med hodet, for kanskje det er gnissingen som gjør det og ikke at hun reagerer på ulla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...