Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 og hvor lenge har du bare "sniklest";-)) Jeg var synlig fra dag 1 (har aldri vært god på å gjøre meg usynlig igrunn;-) og kom inn hit i april 2006, da var det dønn stille her inne. På oppfordring fra tonetroll så satte jeg inn støtet, og siden har jeg blitt:-)
Travelmor Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg var en del innom her en del for noen år siden. Tror nicket mitt var mammamedtre eller noe i den dur. Det er jo noen barn siden:-)...Så nå er jeg sikkelig mogden og synlig her inne - også.
61-modell Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har som intensjon å være synlig, men tror at det jeg har å komme med bare er depressivt stoff. Dere er så konstruktive damer, som har oppbyggende prosjekter på gang, synes nå jeg. Mens jeg bare klager, tenker jeg. Så da blir det til at jeg ikke lager noen flere tråder. Jeg er en alminnelig utrustet eldre jente, som gjerne vil elske med mannen min sånn en gang i uken. Da hadde det gått bra i mitt liv. Like enkelt som fot i hose synes nå jeg. I stedet er det som oftest akkuratsom å arrangere en pakketur til syden. Må bestille billett, og samtidig unngå tenåringsjenter med på turen. Venter så lenge at jeg blir gråere mellom hver gang. Blir jo snart gammel, jo. Ikke så mye tid foran en som før i tiden. Så, jeg er her, men har store problemer, ser du..
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 haha,husker ikke.jeg hoppa ikke over til dib før min bimvenninne hadde fått.å da var jeg innom her å leste,men turte ikke hoppe inn.så jeg mota meg opp og kom frem.da hadde jeg vel vist om sia to-tre uker. rundt oktober eller senere tror jeg.
61-modell Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 For å si det som det er: Jeg orker ikke mer.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 godt spørsmål...... Nei det husker jeg ikke, må snart være et år??? Husker jeg trodde dere kjente hverandre i RL alle sammen. Men det gjorde dere ikke. Vet ikke hvor synlig jeg er, men det er ikke helt meg "å sitte bakerst og håpe på at jeg ikke må lese høyt"....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Uff da, må vel finnes noen lyspunkter i hverdagen??? Har ikke dere en liten skatt da? Du får gi mannen et spark bak, og kose deg med skatten..
♥Snulder Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Jeg fant ikke Moden-forumet før etter noen uker..... Men var vel ganske synlig her inne fra og med jeg fant dere!
61-modell Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Jo da, det er jo slik at jeg koser meg med skatten. Hvordan mener du spark bak? Mener du drite i (unnskyld uttrykket) at han prioriterer alt annet, eller mener du spark bak for å få hans oppmerksomhet? Jeg har ikke mistet lysten. Forrige gang gjorde jeg det til gangs. Denne gangen ser jeg den umistelige verdien av å holde forholdet levende på det fysiske planet. Taler av trist erfaring. Trenger ikke prevensjon jeg, nei.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Med spark bak, mente jeg å stille han til veggs. Forklare opp og ned og i mente. Men det har du kanskje allerede gjort. Men er han fysisk / menalt frisk da? Ut i fra erfaring, høres det veldig rart ut at en mann ikke har det minste snev av lyst. Men han har kanskje vært til legesjekk?
Karomamma Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Bra spørsmål, jeg husker faktisk ikke! Tror jeg snikleste først og svarte i ny og ne inntil Attpåklatten oppfordret til action og ba oss alle om å få ræva i gear. The rest is history, som det heter
61-modell Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Ja, jeg har forklart en del. Han skulle være fysisk frisk nok. Han skulle også være mentalt frisk, tror jeg. Han bør gå til Dr. Ken Purvis. Skal jeg forklare han, jeg mener ta sjangsen på å forklare han skikkelig i klartekst? Det er jo fare for at når det hersker lyst ()eller resinings-) - problemer, da blir det verre av mas. Ellre skal jeg ta sjangsen på å forklare enda mer, for jeg orker ikke had det sånn. hva tror du jeg kan forvente meg? Er det "normalt" for en dame å ønske seg sex et par ganger i uken, for så å gå totalt på¨snørra når det ikke skjer mer enn en eller to ganger i mnd?
fru <3 Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Tror jeg oppdaget denne siden i oktober 06. Er litt treig jeg da =0) hadde vært på dib i vel et halvt år før jeg "fant" dere, heldigvis så fant jeg dere før jeg gav opp hele dibben, det var ikke så trivelig på skravlesiden syntes jeg.
brumlemor Skrevet 22. mars 2007 #15 Skrevet 22. mars 2007 tror jeg har vært synlig siden november. Er vel ikke blant mest aktive, men er nå inne og kommenterer jevnlig. Trives best her og på klubb siden.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #16 Skrevet 22. mars 2007 Synes ikke det er for mye forlangt. Men kaskje starte med en gang hver uke, for ikke å legge for mye press på han til å begynne med. Også øke på etterhvert....
Natteravnen* Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Eg oppdaga forumet rett før eg fikk vesla, og bjynde vel å legge inn div svar rundt august -06 engong... (-trur eg.) Er ikkje sånn superaktiv, litt av og på i periodar. (av og til hekta, og så litt roligare perioder igjen...he-he) Merkar iallefall godt at det har blitt mange fleire her etter kvart! Trivs godt her iallefall... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #18 Skrevet 22. mars 2007 Her skulle det stå en gang hver fjortende dag og så øke på etterhvert.
61-modell Skrevet 22. mars 2007 #19 Skrevet 22. mars 2007 Svar til mamma søker..... Jo hver uke, det er nettopp hva jeg forsøker. Kan ikke øke på. tror han er for gammel, rett og slett.
Urtete Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 Ble aktiv med en gang jeg oppdaget forumet, det er jo så fint å være her!:-) Aktiviteten min her inne går litt opp og ned etter hvordan livet er ellers. I det siste har jeg vært her alt for lite (får nesten abstinenser hehehehe)!
Superlis Skrevet 22. mars 2007 #21 Skrevet 22. mars 2007 jeg har vært synlig her siden oktober,fant dere ikke før!! Hehehehe er skikkelig treig,men jeg var synlig fra første dag:))
Maud Skrevet 22. mars 2007 #22 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er også dårlig på å være usynlig og på å holde munn. Tror ikke jeg oppdaget dette forumet før i høst. Oktober kanskje? Har vært aktiv på BiM og DiB i et par år kanskje.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 22. mars 2007 Godt å se det er flere som ikke klarer å være helt usynlige her inne;-))
Reveenka Skrevet 22. mars 2007 #24 Skrevet 22. mars 2007 Har vært synlig fra første stund jeg også - klarer ikke å holde tyst...c",) Første runde varte fra ca syv år siden til omtrent tre-fire år siden(men da må jeg inrømme at jeg ikke var så veldig til å svare...), og andre og foreløpig siste runde har vel vært sånn i underkant av ett år eller noe sånt. Litt til og fra aktiv nå den siste tiden, men er jeg først inne og leser, svarer jeg litt også! Og de siste syv-åtte månedene har det vært kjempeaktivt her inne - helt supert(klapp på ryggen til Attpåklatten :-) !!!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mars 2007 #25 Skrevet 22. mars 2007 jeg er av den usynlige arten, dere bare vet det ikke..... for jeg snakker litt hver dag, sånn at dere ikke skal se at jeg er helt usynlig.... ingen taktikk slår min taktikk :-) jeg vet ikke når jeg begynte å være usynlig her inne jeg, men jeg benyttet den uovervinnelige taktikken med en gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå