Glad i barn :) Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 I går fikk jeg den verste kommentarer så langt: "Oi, du er stor. Tror ikke jeg kan bli så stor jeg. Er så slank i utgangspunktet" Det er faktisk jeg og - men følte meg vel bare som en gedigen flodhest der og da - og jeg vet at jeg er skikkelig stor denne gangen. GNI DET INN!
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 så teit sagt av vedkommende. jeg var lita og tynn før jeg ble gravid. det eneste som har vokst til nå er magen, men den er til gjengjeld stor. har blitt spurt om jeg er lengre på vei enn jeg er (" så STOR mage du har, er du sikker på at du ikke er mer enn halvveis?") , og om jeg venter tvillinger. ("det må jo MINST være tvillinger der inne) (er i uke 22 og vi venter bare én jente) legen min sa at det var nettopp pga av at jeg var tynn i utgangspunktet som gjorde at jeg ble så stor så fort. så det å "være så slank i utgangspunktet", som hun så fint sa til deg, er ingen garanti for ikke å bli stor i graviditeten. og du ser sikker kjempeflott ut:)
m den lille Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg var også slank, og jeg er i tillegg nokså kort. Det vil si at jeg har "mindre plass" til magen, altså at den kan se større ut enn om jeg hadde vært lengre. Jeg blir mektig provosert over at alle skal ha en mening om magen min - den er stor, liten blablabla. Den er akkurat passe til babyen min! Han eller hun er normal størrelse og jeg har ikke lagt på meg unormalt mye (vi skal legge på oss mellom 12-20 kg i svangerskapet, og om vi er slanke er det normalt og bra å legge på seg noe mer enn en normal- eller overvektig), og det er det jeg må tenke på når alle disse verdensmesterene uttaler seg om kroppen min. Du ser sikkert kjempebra ut - tenk positivt! Jeg har større pupper og rompe (kjæresten min er glad..), kjempesterke negler, en stor og god mage og fint hår. Så får jeg heller glemme de ekstra kiloene rundt lårene, kvisene og forstoppelsen... Positive tanker! Vi er vakre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå