Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 har jeg kommet tilbake til min gamle og velkjente A-menneske stil:-) Jeg har stadig skrytt til sambo at jeg egentlig er et A-menneske, men han har vært...........eh.......skeptisk. Og det er jo fordi jeg har vært oppe og dibbet, stullet og stellet halve natten og vært trøtt som et dyr når morgenen kommer........Men nå, siste ukene (etter at jeg begynte å jobbe igjen) så er jeg trøtt allerede i ni-tiden om kvelden, sovner gjerne fra både bok og film, og våkner grytidlig om morgenen, våken og opplagt - helt fantastisk deilig er det! Og endelig får sambo se at jeg har snakket sant hele tiden, har bare vært litt B-menneske siste 4 år;-)) Så opp og hopp - Morgenstund har gull i munn:-)) Ha en flott og solrik dag:-)
Superlis Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Kjenner til det derre...jobber bare 1 dag i ukea,men de dagene er jeg helt skutt om Men da er det som du sier,sovner en tidlig,så er man igrunnen veldig opplagt om morningene:)) Flott dag til deg og!!
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 kjenner ikke til deg jeg =) er så typisk sovedyr som det går an,men opp kommer jeg meg som regel... men er egentlig veldig deilig å opp tidlig,sitte med kaffen,og nyte en stille stund før det braker løs ;O) ha en flott dag du også. her regner det,så solrik blir den ikke.
Travelmor Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Skal ikke skryte av når jeg står opp. Det er uhyggelig tidlig. Har to små som stadig våkner tidligere og tidligere. Gleder meg bare til vi skal skru viserne frem på klokka, så føles det ikke så ille. Men når alle ungene er ute av huset og kun mor og babyen igjen. Da vil jeg si at morgenen er best! Sånn etter kl.0800 en gang.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 0659 var da veldig tidlig... Nei, her bor det 2 voksne B-mennesker, som har klart å få Storebror til å konvertere til B-gjengen. Men som sliter litt med å få Knerten vekk fra A-gjengen. Han ser ut til å trives med å ha jobben med å henge opp sola og slippe ut fuglene.
♥Snulder Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er fortsatt på stadiet - Morgenstund er tull igrunn....hehe...
Karomamma Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Jeg kan ikke heller skryte av at jeg liker å stå opp ved halvjutiden akkurat, men må man, så man. Problemet er å legge seg tidlig, jeg kvikner til på merkelig vis hver kveld ved 23-tiden....
Urtete Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Ja, er det ikke rart hvor utrolig koselig og trivelig og morsomt og spennende livet er etter kl 22 om kvelden??? Jeg kvikner også til da - men det er nok psykisk fordi jeg vet at jeg egentlig burde legge meg (akkurat som barna, vettu!). Kommer nok alltid til å være et BBBBBB-menneske jeg...... :-)
Maud Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er motsatt jeg da. Er B-menneske som må leve som A-menneske siden disse barna jeg har satt til verden synes dagen skal starte så tidlig. Det er en grunn til å glede seg til de blir ungdommer, da sover de sikkert lenge...
Dailis Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er et svorent b menneske. Selv om jeg står grytidlig opp hver morgen i ukedagene i alle fall så klarer jeg ikke sovne tidlig på kvelden. Men i helgen da, hehe... Heldigvis er mannen litt bedre enn meg. Klarer i flinke perioder å være i seng til 12 da, men da er jeg flink og, hehe. Uff, men det sliter over tid med for lit
Reveenka Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 AKKURAT sånn er det med meg også! c",) Har alltid vært A-menneske, og har syntes at dersom jeg ligger til 8-halvni, så var dagen i ferd med å gå fra meg...helt til jeg fikk barn(som ikke sov spesielt godt om natten...)..... Så det har vært noen år her i huset også hvor jeg ikke har kunnet sove lenge nok om morgenene. Men nå, når det endelig har vært noen netter på rad hvor jeg har fått sove gjennom hele natten uten å bli vekket - så dukker det gamle A-mennesket opp igjen, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå