Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har hørt at bærsjen endrer seg når barnet får tenner? Jeg har bare ammet henne hele tiden. Bærsjen hennes var gul og tynnflytende før, de to siste ukene har den begynt å blitt mere mørk brun og tykkflytende.. Hun tygger også noe fælt på henderne sine og sutrer mye uten "grunn". Hun er bare litt over to mnd, men vet om mange barn som har fått tenner enda tidligere. Er dette kanskje et tegn?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 gutten min har tygget iherdig på fingrene sine siden han var ca 3mnd, men ikke antydning til tenner enda - han er n¨å 6,5mnd.... Har hørt at de kan bæsje oftere, men jeg vet ikke om den endrer seg av utseende.... Hun har ikke mageknip da? luft i magen kan endre utseende av avføring -blir gjerne litt mørk / grønn... ikke mye hjelp i meg =) sorry
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 min spiser på fingre som en gal, men han tar ikke smokk da så vil vel bare ha noe i munnen... før han var3mndr bæsjet han gul bæsj flere ganger om dagen, men siste mnd har det gått lenger tid mlm hver gang og da blir den litt brunere og tykkere... så kan ikke det være noe slikt å da? skifter du bæsjebleier like ofte som før? her kan d gå ett par timer eller flere dager mlm hver gang... dersom det ikke er så lenge siden sist, er den gulere,..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Ja,hun tar heller ikke smokk.. men hun tygger,ikke sutter, på ting.. Bærsjen har samme konsistens hver gang.. hun gjør i bleien like ofte som før.. Har bare hørt at avføringen bruker å endre seg når de får tenner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå