Gå til innhold

når legger du 3-4 mnd babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bare nyssjerig på andres rutiner. Jeg legger jenta mi så ho er ferdig stelt og ammet til rundt kl10 om kvelden.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, ca kl 22. Da sover han til kl 7-8 i strekk. Begynner ikke å legge han tidligere enda, greit med de soverutinene han har nå, da er alle uthvilte og happy! :)

Skrevet

Han legger seg kl 2100.. har gjort lenge nå:o) han er 4 mnd

Skrevet

Min er bare halvanne mnd, men bader han kl ni, og han er sovnet til kl ti. Våkner da i fire fem tiden. Veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Lillegutt her er litt over 4 mnd, han legger seg mellom 20.00-20-30..

Skrevet

Legger også lillemann mellom 20.00 og 20.30.

Han er straks 5 mnd.

Skrevet

til han var 2,5mnd la vi han rundt 22, men siden da har vi lagt han ca 19 for da er han ganske kake :P så trenger han litt pupp elr kos for å finne roa før han slukner (som oftest er han stille etr 20), åsså sover han til en gang mlm 2 og 4, får pupp, åsså sover han videre til ca kl 7 da vi står opp :P

Skrevet

Lillegutt er 3,5 mnd. Å han legger seg mellom 19.00-19.30. SOver til ca 02-03,spiser litt og sover videre til klokken 7:) Da er det mårran. Veldig fornøyd med den rutinen.

Skrevet

Min gutt er 4 mnd i dag, og vi har lenge lagt han mellom 19 og 20. Han virker mye mer fornøyd nå enn da vi la han senere på kvelden. Han hadde da problemer med å få sovet nok på dagtid. Han er fortsatt våken 1-2 ganger for mat fra vi legger ham til han vil stå opp rundt 07.

Skrevet

jenta mi er 3 mnd...legger seg mellom 19.30 og 20.00 hver dag og det liker hun :) bader først og legger deg....så våkner hun igjen sånn klokka 1 og spiser og så 4 å spiser å så 7-8 å spiser ( plagsomt...) men har ei sulten jente da..hehe

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd og hun legger seg mellom kl 19-20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...