CiljaS Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Var innom Sweet design nettsiden for dåp og ser at ALLE dåpskjolene har blå eller rosa sløyfer på dem. Vi har fått sydd dåpskjole av mammas brudekjole og har ikke tenkt å ha slike sløyfer på den. Er liksom det et "must"?? VI vet jo at det er gutt..... Og hva hadde dere på deres små etter dåpen når kjolen kom av? Tenker mest på dere med gutter... Jenter er det jo så fine kjoler til
Lumsk Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Neida, sløyfe er ikke nødvendig. De fleste bruker det vel bare for å få litt farge i havet av hvitt. Det viktigste er den hvite dåpskjolen og ikke tilbehøret. I dåpen til vår sønn hadde vi på ham en hvit strømpebukse og hvit body etter kjolen kom av. Vi ville gjerne fortsette det hvite så derfor valgte vi noe så enkelt istedetfor en litt "finere" drakt med farger. Dessuten var det åpenbart behagelig å sove i også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå