Mololsen Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Da har endelig den evige kvalmen forsvunnet, men det har gått over til at jeg er kvalm om morgenen og kaster opp. Etter det går det fint, men vil jo helst slippe å kaste opp....noen tips??
frodig Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Ha søt havrekjeks på nattbordet+litt saft. Drikk og spis litt rett etter du har våknet, før du rekker å stå opp av senga. Ligg litt til, ikke stress opp. Stå opp når du kjenner blodsukkeret er stabilt, og du er skikkelig våken. Dette er en sikker vinner!!! Etter du har gjort dette kan du spise frokost og starte dagen som normalt. Good luck!!
Som Natt & Dag Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har alltid en banan på nattbordet, det første jeg gjør om morgenen er å spise denne og ligge en liten stund til jeg føler at magen er stabil, det hjelper ikke hver dag, men nesten
Marlex Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg synes det er best å kaste opp jeg. Da blir jeg kvitt kvalmen. Ingenting annet hjelper for meg, jaffal......
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Oppkast er også d eneste som hjelper for meg
limø Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har det som deg! Synes det hjelper å sitte framfor å stå den første halvtimen. Vi har derfor satt inn en liten krakk på badet, slik at jeg kan "stelle" 3-åringen sittende. Mannen min har selvsagt allerede dratt på jobb når vi står opp! Så fort jeg kommer ut av dusjen setter jeg meg ned igjen. Jeg forblir sittende under resten av morgenstellet. Etter dette går vi ned på kjøkkenet og tar oss ett glass juice før vi drar i barnehagen/jobben. Da føler jeg det verste har gitt seg.
m den lille Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Kjøp denne månedens danske "Gravid" - noen gode tips der mot kvalme. Er 25% avslag på alle utenlandske blader på narvesen nå. Løp og kjøp?
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Litt cola og salt lakris binder magen min og hjelper mot å kaste opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå