Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å lure her... De siste par dagene har jeg kjent små spark! Med laaaaaaange mellomrom, men likevel! Føles ikke som luft, men spark!

Vi bruker ikke prevensjon, men har bare hoppet i høyet noen få ganger etter fødsel. Vi er ikke mega fruktbare, brukte 1 år på Lillejenta! Hun er 4 1/2 mnd nå.

Hva tror dere da? Har jo hørt om fantomspark! Har dere hatt det? Føler dere dere klare for å bli gravide igjen? Jeg ser på det med skrekkblandet fryd jeg da :-) Det er jo en grunn til at jeg ikke bruker noe, men hadde håpet på en litt lengere pause :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent noen slike jeg også, definitivt ikke gravid. Ikke ment for å skuffe deg. Men med ekte spark, så skulle vel testen være positiv forlengst.

Skrevet

Jeg har også kjent fantom spark. Og har hørt om flere som har kjent det:=)

jeg er ikke klar for å bli gravid da:)

Skrevet

Ja, det er jo noe med det! Hadde nok hatt gravidstor mage om det var spark!

Skrevet

Lurer på hva det kommer av!!! Og hvorfor det plutselig kommer nå? Snodige greier :-p

Skrevet

Har og hatt det :o)

Fikk vite at d va pga alt der inne skulle jo komme seg på plass å sånn.. hehe så d romsterer liksom i magen. syyykt merkelig

Skrevet

Jeg har fantomspark i perioder, det er skikkelig ekkelt. Jeg føler meg ikke klar for flere graviditeter, så jeg bruke prevensjon.

Skrevet

Jeg kjenner også dette av og til. Men har tenkt som så: Man kjenner jo svært sjelden spark før etter uke 15 i alle fall (jeg kjente det i uke 18 med første mann). Og jeg fødte jo for mindre enn 15 uker siden - så det må jo være noe annet. Dessuten hadde vi ikke akkurat sex like etter fødselen, dvs hvis jeg skulle være gravid, kan jeg ikke være mer enn 8 uker på vei, og det er jo alt for tidlig for å kjenne noe. Dessuten har jeg ingen andre symptomer, og vi har bare vært uforsiktig et par ganger. Så tror nok det må være noe annet. Men en litt rar følelse er det (er ikke klar for å bli gravid igjen ennå!).

Skrevet

jeg har også dette

men det er nokk fantomspark;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...