Gå til innhold

Mamma skal bli fotballtrener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror er nå så stor at han skal spille fotball på ordentlig. De to foregående årene har det vært "Lek med ball" eller hva det het. Nå er det lag og kamper. Hva er da mer naturlig enn at mamma som spilte aktiv fotball i 20 år skal være trener? Hva tror dere en gjeng 8-åringer sier til at en halvgammel dame skal være trener? Storebror synes det er kult, håper han fortsetter å synes det etter at kameratene har reagert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig kult:-) Det er stas med mamma som trener, ihvertfall i den alderen der - verre når de blir 14......:-)

Spilte du aktivt på høyt nivå?

Jeg spilte også, men veldig amatørmessig....best på fest...

Skrevet

Ganske høyt - 2.divisjon til jeg begynte på siste del av studiet. Derfra og frem til storebror ble født var det B-lagsfotball for moro.

Innen han blir 14 må jeg nok gi meg...

Skrevet

Så moro - ja mamma er kul inntil et visst tidspunkt. Så kommer noen ukule ungdomsår - og så blir vi jammen meg kul igjen.

Heldigvis..-)

Skrevet

Så fint. Klart han synes det er stas:-). Ikke alle som har en så kul mamma!!!

Skrevet

Kjempekult, Maud!! Du har sikkert masse å bidra med, jeg synes det er så kult at mammaene er med på ballspill :)

PS - jeg spiller fotball enda. Riktignok bedrift, men like gøy som i gamle dager!

Skrevet

Kuuuuuult!!!!! Heldige gutten!!

Fotballspiller har jeg aldri vært - er redd ballen..... Derfor er jeg flinkere i kanonball! Hahahaha

Skrevet

Klart du blir den kuleste mammaen!!! *smiler*

Phantom-mannen trener jentelaget i fotball (eldstejenta sitt lag), og han har opparbeidet seg heltestatus... Alle jentene føler at de kjenner ham mye bedre enn de kanskje egentlig gjør. Men det betyr jo at han er førstemann til å få med seg ting som skjer.

En annen mamma er trener for bandy-laget. Og hun er så rågod på skøyter og skyter som en proff... Guttene hun er trener fo,r vet at hun er rå...og kan nok fortsette som trener i mange mange år til.

Jeg tror ikke det er like gammeldags i holdningene om hva som er passende for en mamma og hva som er riktig for en pappa... S¨å lenge du føler at du bidrar og koser deg med oppgaven, samt at storegutten synes det er artig er det bare å kjøre på!

Skrevet

Så fint da, Maud. Klart de syntes det blir stas. Mannen min har vært trener fra 1. -7. klasse for vår eldste og det har gått kjempebra. Han har et nært forhold til de fleste av dem og miljøet i klassen har vært veldig bra (her har vi klasselag). Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...