Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen andre her som har babyer som reagerer på D-vitamindråper? Jeg har prøvd i to perioder her, og det har endt med mageknip og skriking i flere dager... Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!! Trodde det bare var min baby som ikke tålte det jeg, har inntrykk av at ingen har hørt om d før... Jeg prøvde i tre dager - og det var tre fæææle dager! Nå har jeg kjøpt tran med sitron-smak, skal prøve fra i morra. Han er 2 mnd.

Skrevet

Jeg hørte at man ikke skulle bruke tran med sitrus, de skal visst ikke ha sitrus før de er året.

Skrevet

har fått en flaske på hs oxo. syns d er dårlig av helsesøster å gi ut dette da...

Skrevet

det er bare å gi tran med sitronsmak, er jo ikke akkurat de store mengdene man gir. :o) Den er den eneste vi får i tøtta, og det skjønner jeg innmari godt....

Skrevet

Vi prøvde også i 3 dager, det var helt forferdelig... Hun hylte og skreik i et sett stakkars! Kan nok ikke bruke tran her i huset, hun gulper så mye. Blir nok bare gris og vond lukt over alt! Merkelig at det ikke er flere babyer som reagerer da!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...