Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har begynt med litt grøt til poden på 4 mnd. Han får grøt laget av en teskje pulver. Han gaper ivrig, og gråter når det ikke kommer mer :-) Hvor fort kan jeg øke mengden som han får?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 begynte med tynn velling da vetle var litt over 3 mnd, bare en teskje risgrøt i 150 ml mme. Nå har jeg økt til to måleskjeer, slike som følger med mme pakken. Får litt grøt som er helt "vanlig" tykkelse på, men aldri mye av gangen.
haater husarbeid Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Vi brukte ca en mnd på å øke til full porsjon. Men vi hadde problem med steg 1 ; gap og svelg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Ok :-) Takk for svar. Akkuat det går helt greit, han gapte og svelget fra første munnfull! Håper detr varer da.... De kan vel plutselig få vegring igjen også.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 glemte å si at vetle er nå 4 mnd:)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 jeg begynte med grøt til snupp fredag i forrige uke, hun var da fire og en halv mnd. jeg begynte med en enkelt smaksprøve slik det stod på pakken. hun gapte og svelget som bare det. dagen etter fikk hun dobbel smaksprøve, dagen etter det trippel. Deretter laget jeg full porsjon også får hun spise det hun vil. idag fikk hun for første gang frokost men da laget jeg bare dobbel smaksprøve og hun spiste ikke alt, pluss grøt senere på dagen. Så se an ungen din du, det kommer jo mye an på aktivitetsnivå!" ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå