mammaentiltrulte Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 bestilte fra babyslyna, noen som vet hvor lang leveringstid de har?
2nj♥ Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Står på sida deres at det er 1-2 ukers leveringstid, men mener å huske at det gikk raskere da vi bestilte ergoen vår da storebror var baby
mammaentiltrulte Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 var du fornøyd med den eller? har bb nå, men får så vondt i ryggenog nakken av den.. og lillemor krever å bli bært mer nå. vil liksom være med der det skjer
2nj♥ Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Ja. Vi brukte også babybjørn starten, men når babyen ble tyngre så syntes jeg det var vondt å bære og tungt. -Men ergoen er MYE bedre. Den er god å bære babyen i selv om babyen er stor og tung. Vi brukte den bl.a på ferie i utlandet og da sov gutten som da var 7 mnd godt i den på flyplasser og ellers
mammaentiltrulte Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 flott, takk for svar. da har vi begynt å glede oss til den kommer i posten :-)
Hogne&Anneli Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Vi har den også!!Kjempe fin bæresele! Her har vi ergo og bæresjal. Kunne ikke klart meg uten!!:-D
mammaentiltrulte Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2007 hvilket bæresjal er det du har. har veldig lyst på selv, mem syntes det ser litt vanskelig ut. *skummelt*
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har også bestilt derfra idag :-) Håper det går fort fort fort :-) Har både Babybjørn og Mayawrap, føler at hun er litt for turbo for slynga så da håper vi Ergo blir bra :-) Skal endel ut å reise fremover (også når hun nærmer seg to) og kan se for meg at det blir bra med selen på mellomlandinger etc etc . Hvilken farge bestilte du da?
mammaentiltrulte Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2007 kjøpte sandfarget. hadde litt lyst på den sorte og grønne, men tror den blir litt fort varm til sommeren.
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Den er så fin :-) Hos oss ble det den sorte, får få gubben til å bære når det er varmt ;-)
mammaentiltrulte Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2007 det var det jeg håpet på også at pappaen kunne bruke den litt. er ikke så glad i rare bæredingser som han kaller det. han er mest glad i vognen. men likte godt den sandfargete
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Vi bestilte i dag og fikk et brev om leveringstid på 2-3 uker ( på grunn av uventa stor ordrepågang )
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Hehe, ja det går litt i "bølger" føler jeg, noen ganger skal "alle" ha en ting etc etc . Glad jeg bestilte nå i allefall, så har jeg den før sommeren :-) hvilken farge bestilte du da Havfrue? (kanskje det bare var den fargen de har lang leveringstid på, for jeg har ikke fått noen mail)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå