Stratos med 3 barn Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Ute etter en Caravelle. Er det noen årsmodeller der man skal "passe seg for"? Også lurer jeg på om det er andre steder enn møller og finn.no som er lure plasser å søke etter slike biler på? Må være 4x4 Jaggu vanskelig å finne!
klarfordetteda? Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Skal i grunn passe seg for VW i det hele og store, og særlig Møller. Ikke gode å ha med å gjøre hvis bilen konker...
Maron Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hvorfor vil du har Caravelle når det finnes andre og meir driftsikre alternativer på marknaden? Eg kjører mykje Caravelle i min jobb, og har sett hva problemer som kan oppstå og hva det koster. Disse bilane er gode å kjøre, skal ikke nekte det. Men det koster å ha en sånn bil... og VW er ikke kjennt for å vere billig å reparere... Eg har hatt Toyota Hiace i mange år, har nå kjøpt meg en splitter ny med 4WD, turbo diesel. For det første så er dei mykje billegare, dei er driftsikre og veldig pålitelige. Lite feil på dei og aldri motortrøbbel. Du slipper også alle disse elektroniske problemene som følger VW bilane. Det er mange som ikke liker Hiace pga kjørekomfort, men det er enda fleire som velger blilen og som er fornøyde og lykkelige. Hvis du undersøker prisforskjellen på en Hiace og en Caravelle vil du få deg et sjokk... du kan sikkert kunne kjøpe 2 stk Hiace for same pris og 1 Caravelle. Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå