Gå til innhold

April: :-(((


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Her kommer en liten oppdatering fra oss......her er det travelt om dagen, og vi har det ikke bra.... Vi reiser fra sykehus til sykehus kan man nesten si.... Gubben har fått en kul på armen som skal opereres bort. i denne forbindelse ble det oppdaget at han har HØYT blodtrykk (160/120). Han ble sykmeldt tvert og ble henvist til spesialist i indremedisin....han fikk registert blodtrykk et døgn og man oppdaget da også en altfor rask puls...... i tillegg til alfor mye protein i urinen.... Sukk. Han skal utredes videre for dette.......før han kan opereres....svigermor som fikk kreft i høst ble lagt inn på sykehus på mandag forsi hun har blitt så dårlig. Hun er blitt så vanvittig tynn og dratt og syk. Tennene og øynenen er liksom altfor store...det er så sørgelig.....ufattelig hvor fort det har gått nedover siste 2 ukerne. I tillegg til dette fikk hun slag på mandag. Så nå er hun knapt til å kjenne igjen. Jeg synes jeg ser døden i ansiktet hennes og et drag av oppgitthet som ikke tyder bra.... Stakkars mannen min og pappa'n hans er helt gåene....Vi er veldig slitne og triste alle sammen. Dette er så velig vondt og ufattelig. Min snille svigermor....hun er jo altfor ung til å dø... Hun får ikke se Lille vokse opp, og hun nevner stadig at han ikke vil komme til å huske henne :-(( Lille merker nok stemningen og reagerer med opprør...som koster masse energi vi ikke har. Stakkars lillegutten vår som er forkjølet, får tenne og blir helt ignorert om dagen.I tillegg skjønner jeg nå i kveld at Lille har fått ørebetnnelse.....så da vet jeg hvordan natten blir. Og jeg som er så trøtt etter å ha snakket med gubben om sjokket og tanker rundt hans mor halve natten.... I tillegg til dette har jeg også veldig vondt i ørene og fikk strekk i nakken med påfølgende hodepine i dag. En bagatell, men plagsomt likevel. På toppen av dette ble det oppdaget at min mormor har altfor høye leververdier (orker ikke tenke på hva det kan bety...) , og min pappa har akkurat operert ryggen uten å blir bra. Samtidig ble det oppdaget han han trenger en hjerteoperasjon. Så nå venter han på innkalling til det.

 

Mye sutring her nå, jenter...., men vi har det altså ikke så bra...

 

klem fra triste meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det var da ikke måte på å ting skulle ramme dere om dagen. Har ikke så mye annet å si enn at stå på, prøv å hold motet oppe. Det trenger svigermor nå. Og ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Tenker masse på dere!

 

Klem fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff og nei og nei!!! Dette ble altfor mye på en gang!!! Stakkars dere nå! Kan ikke engang prøve å forstå hvor vanskelig dere har det nå, men føler virkelig med dere!!! Hva kan man si til noe sånnt?? Får bare ønske god bedring til dere alle sammen, og håpe at ting roer seg litt snart!

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff og nei og nei!!! Dette ble alt for mye på en gang!! Hva kan man si til noe sånnt, da??? Får virkelig håpe at det roer seg ned litt nå, at ikke alt er like alvorlig... Kan ikke engang prøv eå sette meg inn i hvor vankselig dere må ha det nå, men ønsker dere alle god bedring, og håper at det går seg litt til snart!!

 

Stooooooooooor trøsteklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg... Neste så du burde tippe lotto i helgen, for noe god karma må jo veie opp alt dette her!

Knuseklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jammen mye på en gang for dere, så jeg skjønner godt at du blir både trist og utmattet! Synes fryktelig synd på dere, så jeg sender noen symbolske trøsteklemmer herfra.

 

God bedring til dere alle!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære aprilbaby! Vil bare si at jeg tenker veldig på dere i denne vanskelige stunden nå som svigermoren din har blitt mye verre. Leste innlegget ditt på skravlesiden. Håper hun får plass på Lovisenberg!

Og på toppen av det hele skal mannen din også bli syk. Må føles veldig tøft for deg å være den som skal være den sterke opp i alt dette!

Jeg kjenner også på sorgen din om at svigermoren din ikke vil få se Lille vokse opp. Jeg var nettopp blitt gravid med Tarald da det gikk mot slutten for mamma, men fikk heldigvis fortalt henne nyheten og se hvor glad hun ble. Verre var det at pappa skulle dø kun fire måneder etterpå. Var bombesikker på at iallefall han skulle få oppleve å bli morfar før han ble altfor syk av lungekreften kreften sin. Husker jeg ble veldig sint på han siden det kun var under to måneder til jeg hadde termin...Uansett, jeg kommer til å la Tarald få vite at han også har en mormor og morfar, og vise video og bilder av dem..bare han blir litt større og forstår mer..

 

Dere får prøve å ta så godt vare på hverandre som dere kan i denne vanskelig tiden dere har fremover!

 

Stor klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var mye på en gang.Ord blir fattige i slike situasjoner. Vet ikke helt hva jeg skal si utenatt dere får ta vare på hverandre og stötte hverandre.

 

Tenker masse på dere.

 

God bedring og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode tanker, jenter. Hijo...for en grusom historie du forteller. Livet er så ufattelig urettferdig *klem*

Svigermor har fått plass på Lovisenberg Hospic. Hun ble flyttet dit i begynnelsen av uken. De er så flinke der, og hun har kommet seg så mye...Sånn av slaget og ellers i almenntilstanden. Hun er nå oppgående igjen og klar i toppen - så godt at hun er seg selv igjen...selvom kreften jo går sin ustoppelige gang. Tilstanden hennes er altså dårlig nå som i forrige uke, hvor vi var sikre på at hun kom til å dø før påske. Forskjellen er ikke til å tro. At slaget har gått neste helt tilbake, sammen med riktig mat og medisinering.....de har gjort underverker med henne på HL. Hun og svigerfar blir så fantastisk godt ivare tatt der...For et sted!!! Vi er så heldige som får fortsatt ha svigermor med oss selvom vi vet det nok ikke vil vare så lenge til nå. Hun har gått ned 6 kg på 2 uker :-(( Likevel er det så fint å se at "sjelen" er tilbake i ansiktet og blikket som mannen min sier....døden og tomheten er ikke å se i ansiktet nå...selvom hun jo er blek, tynn og veldig "kreftsyk". Viktig for mannen min og svigerfar at hun mentalt er seg selv igjen. Nei, dette hadde ingen trodd...Vi får nyte hver dag, mens vi liksom holder pusten og venter på det uungåelige. Det er en krevende tid dette.... Hun er jo så ung...og "nettopp" blitt bestemor som hun har ventet på en evvvvvighet.....Uff, så FORB...urettferdig altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...