Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Håper noen kan svare meg på dette intime spørsmålet.... Jeg har fått igjen mensen, snart 8 mnd etter fødsel. Problemet er at jeg blør noe enormt. Har aldri blødd så mye annet enn rett etter fødsel. Har tidligere brukt p-piller, har nå satt inn spiral. Blør jeg så MYE på grunn av spiralen. Det er kobberspiral.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 jeg blødde også mere enn normalt,syns det var ekkelt jeg!!Men jeg bruker ingen prevensjon..Så det er kanskje vanlig bare??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Når jeg fikk satt inn kobberspiral sa legen at jeg ville nok oppleve å blø mer enn uten... og d stemte...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Det hender at noen blør veldig mye de par første gangene. Er vanlig å blø litt mer med kobberspiral, men det er forskjellig hvordan en reagerer på den. Hadde selv ikke noe store blødninger med den. Så du kan jo evt se det an et par mnd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 har brukt spiral tidligere , og opplevde det samme som du gjør nå. det endte med at jeg fjerna den :Klarte ikke å blø så mye hver måned, syntes det var helt grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå