Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Datteren min på 8 1/2 mnd sto å holdt seg i bordet, noe hun elsker. Jeg holdt rundt henne, plutselig falt hun å slo hodet i gulvet (med teppe på). Vet ikke hva som skjedde, det skjedde så fort. Tror dere det går ann å få hjernrystelse av det?? Dette skjedde kl 18 og hun har ingen symptomer på hjernrystelse. Jeg er så lei meg for at dette skjedde, at det går ann.............
så var vi 4 Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Martin har klaska i gulvet mange ganger, både på tepper og rett på parketten. De er veldig myke i hodet så de tåler fall mye bedre enn oss gamlinger. Du trenger ikke bekymre deg for hjernerystelse med mindre hun faller langt ned (f. eks. ned av seng, på fliser osv.)
Katla79 Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Du trenger ikke å bekymre deg. Min gutt begynte å reise seg opp etter alt mulig da han var 7,5 måned. Han datt så mange ganger bakover på parketten, noen få ganger på fliser. Syntes at det var fælt, men samtidig så kan man ikke passe på hele tiden heller, de må få utfolle seg, slik lærer de. Så mange ganger at han begynte å falle, men før jeg nådde tak i han var han i gulvet, Ble mye skriking, men har gått veldig bra tross alt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 tusen takk for svar. Fikk så fryktelig vondt av henne, smalt så fryktelig.
så var vi 4 Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Du har nok dessverre noen flere smell å se frem til. Det er en grusom tid når de begynner å reise seg og utforske verden. Martin så ut som han fikk juling hjemme ei stund for han var full av blåflekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå