Gå til innhold

Frustrert over forstervann? lekkasje? hva faen er det liksom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag på jobben så oppdaget jeg når jeg hadde vært på do at jeg hadde lekket gjennom buksa...

Fatter jo ikke hva det er.... Syns liksom det høres rart ut å lekke fostervann også, også syns jeg det høres rart ut at om det skal være det så må man jo få "smerter" pga det.... med tanke på at det kan gå utover barnet i tilfelle....

Syns det er vanskelig å få "svar" her inne.... Hva man skal tro\høre på og hva som bare er gjettning...

Tror jeg skal ringe legen min...

Jeg vet med meg selv at det ikke er urin for jeg kjenner det renner og det er ikke fra den åpningen... hehe

Men men jeg vet da faen jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. På søndag kjente jeg at det begynte å renne... Fant fort ut at det ikke var urin så tok en telefon til legevakta. De sendte meg rett opp på føden (jeg ble drit nervøs - trodde jeg skulle føde der og da) der de tok ulike undersøkelser. Viste seg være vanskelig å få et sikkert svar, enten veldig tynn utflod eller fostervann. Legen trodde det siste, men fordi det sluttet var det ikke noe farlig. Fikk beskjed om å ta det med ro noen dager. Om det lakk igjen skulle jeg komme tilbake. Bortsett fra litt smånervøse dråper har jeg, gudskjelov, vært tørr!

Ville likevel tatt en telefon til legen om jeg var deg, greit å få et sikkert svar fra noen som vet.

Lykke til!

Skrevet

Hei Marie

Jeg håper du har ringt lege/jordmor. For jeg er ganske sikker på at det er f.v-lekkasje. Jeg har det nå og har hatt det i over 10 uker. Jeg er innlagt på sykehus og har vært her lenge. Tror mange på forumet kjenner historien min. Fostervann lukter nesten ingenting og er gul/blank og som du sier, renner det ikke gjennom urinrøret. -Det er derimot ikke smerter forbundet med dette.

Kontakt lege straks om du ikke allerede har gjort det. La oss høre hvordan det går med deg. Klem Lone

Skrevet

Venter på svar fra legen nå.

HUn skulle ringe meg tilbake så nå venter jeg i spenning.. Liker ikke det her

Skrevet

Har det samme problemet..tror jeg da.Ringte legekontoret og hun dama der sa at jeg skulle se det an noen dager. Hun sa oxo at urin lukter veldig sterkt mens fostervann lukter liksom mer søtt...

Jeg har vel egentlig ikke blitt noe klokere. Syns liksom at det lukter litt uggent av og til, men jeg har jo en del utflod oxo, så jeg vet ikke om det er det som lukter uggent eller om det er lekkasjen...

Skrevet

Hei la guagua..

Den helsesekretæren du snakket med vet ikke hva hun snakker om!

Be om å få komme til legen og bli henvist på sykehuset. Du må få tatt UL om du har lekket. De vil se om nivået av vann er lite bl.a. Er mormunnen flatet ut? Infeksjon?

Krev å få en legetime I DAG! Hilsen en som er innlagt med f.v-lekkasje.

Lykke til =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...