Gå til innhold

Har alle her begynt med tran ved 4 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gir du noe annet til babyen, som feks sanasol eller d-vitamin dråper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin fikk tran to ganger så begynte jeg heller med d-dråper. Han brekte seg og spydde når han fikk den tranen.

Skrevet

Samme som Martin kom 03.06.06 her :-p

Skrevet

Vi gjorde det, men problemet er at jeg glemmer det hele tiden... Blir ikke hver dag... toppen tre ganger i uka. Har svart samvittighet for det... men av en eller annen grunn tenker jeg... Nå skal hun få tran... og så skjer det noe og så glemmer vi det IGJEN! Huff!

Skrevet

Lag en liste du krysser ut på hver gang hun har fått tran og la den henge ved stellebordet eller andre plasser dere er mye på. Var sånn vi fikk inn rutinen på d-dråper.

Skrevet

Jeg klarer ikke lukta av tran, pluss at lilletulla ikke liker smaken. Nå får hun eskimo-olje istedet og det elsker hun. Hun får det som kveldskos, eller som distraksjin dersom hun er urolig og alt annet er prøvd. Det funker litt som sukkervann for oss. Så godt syns hun det er med eskimo-olje. :-)

Det hender jeg glemmer det, men nå som det har blirr kveldsrutine husker jeg det stortsett alltid.

Skrevet

Jeg takler ikke tran selv,derfor gir jeg ikke henne det heller. Så her får minsten D-vit dråper :-) Hun blir glad hver gang hun ser flasken, så ikke noe problem å få det i henne.

Skrevet

Ja minien her får tran. Eldstemann fikk d vit dråper og nå sana sol. Han er fire år.

Skrevet

tran her og det glir ned med et glis

Skrevet

begynte med tran, men etter mye grining, og tranlukt av hele han, meg og leiligheten,så gikk eg over til d-vitamindråper. han var gulpebaby før, så luktet tran hele tiden.grusom lukt.

Skrevet

Virket ikke som pjokken her tålte tran når vi begynnte med den ved 4 uker, så vi brukte d-dråper. Ved 6 mnd begynnte vi forsiktig med tran igjen, og det går helt fint :) gaper og sier namnam når han svelger!

Skrevet

Vi begynte med tran ja, men det ble etterhvert så vanskelig å gi han (krig hver morning) at vi gikk over til d-dråper, og nå går det MYE bedre.

Skrevet

Prøvde å gi noen ganger.

Det ble bare klin, fordi mesteparten kom i retur. For ikke å glemme at guttungen fikk skikkelig magevondt de dagene han fikk tran. Nå går det i D-vitamindråper.

Men Ikke alltid jeg husker på det:D

Skrevet

Hun får tran og det går ned på høykant, selvom mamma brekker seg. Tror hun vil spise hva enn hun blir tilbudt. :)

Skrevet

Vi prøvde med tran, men etter mye styr byttet vi til D-vitamindråper. Han er en liten gulpebaby og det luktet jo tran av han hele dagen samt at det var en kamp å få det i han.

Skrevet

Går i d-dråper her også. Tran falt ikke i smak og det skjønner jeg veldig godt:/

Skrevet

Dere som gir D-vitamin dråper: Tenker dere ikke på omega 3 og 6?

Syns dere ikke babyen fortjener det også?

Liker de ikke tran så gi de et alternativ som er fullgodt i hverfall. Det koster litt mere, men ungene er verdt det, er de ikke?

Skrevet

koffor e det sånn at de som e rappkjefta her, ALLTID signerer med anonym? tør du ikke stå for det du sier eller?

eg gir henne ikke tran, ho e 3 mnd no 12 uker.......

eg hater det sjøl, men skal begynne med en flaske mme om kveldene no, så da tenkte eg å blande det ut der, sånn at ho får det i seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...