Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Vet dere om det er mulig å få printet på sølvborder rundt hele kortet noe sted, og sølvskrift? Har litt lyst på det jeg, og ser ikke for meg at det går i printeren min, eller?
Bilba og gutta :) Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg kjøpte stempler og stempelpute i sølv på panduro som jeg brukte som en slags bord. Det er veldig enkelt, men blir veldig stilig...
♥Snulder Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Du må nok ty til stempler ja.... Men det blir fint det altså!
Lille jente Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Enda et spørsmål til dere: Jeg har tenkt å lage invitasjonene halvveis selv...Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med kirkeprogram, festprogram o.l. Hva skal dere gjøre?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg kjøpte fint papir (gullskimmel hadde jeg, men de har vanvittig mye å velge i på f.eks "Norsk design" i Oslo - tror det var det butikken het) Til innbydelser kjøpte jeg i samme farge, men stivere papir, litt som tynn papp, og konvolutter som hørte til. Til kirkeprogram og forsiden på sangheftet brukte jeg da dette papiret, og printet på fine bilder i svart-hvitt, og den teksten jeg ville ha. Pyntet så med en liten sløyte øverst i hjørnet. Det ble veldig fint - stilfullt og elegang, liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå