Gå til innhold

Dere som har laget innbydelsene selv...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det er mulig å få printet på sølvborder rundt hele kortet noe sted, og sølvskrift? Har litt lyst på det jeg, og ser ikke for meg at det går i printeren min, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte stempler og stempelpute i sølv på panduro som jeg brukte som en slags bord. Det er veldig enkelt, men blir veldig stilig...

Skrevet

Du må nok ty til stempler ja.... Men det blir fint det altså!

Skrevet

Enda et spørsmål til dere:

Jeg har tenkt å lage invitasjonene halvveis selv...Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med kirkeprogram, festprogram o.l.

Hva skal dere gjøre?

Skrevet

Jeg kjøpte fint papir (gullskimmel hadde jeg, men de har vanvittig mye å velge i på f.eks "Norsk design" i Oslo - tror det var det butikken het)

Til innbydelser kjøpte jeg i samme farge, men stivere papir, litt som tynn papp, og konvolutter som hørte til.

Til kirkeprogram og forsiden på sangheftet brukte jeg da dette papiret, og printet på fine bilder i svart-hvitt, og den teksten jeg ville ha. Pyntet så med en liten sløyte øverst i hjørnet. Det ble veldig fint - stilfullt og elegang, liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...