Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jr her skled noe voldsomt i den.. klarte ikke sitte selv eller noen ting.. Hvordan skal man holde de små for å kunne få vasket de samtidig? Må vi ha antisklimatte i bunnen? Hvordan får dere det til??

Har jeg gjort et bomkjøp her mon tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at det er et bomkjøp. Brukte det bare noen få ganger. Kanskje det blir bedre ettersom baby blir større?

Skrevet

Vi har og er godt fornøyd med den de første månedene (brukte til storebror også), men etter 4 mnd gikk vi over til balje med storebror iallfall. Så er vel ikke det beste kjøpet for å si det sånn.

Babyen sitter og jeg støtter bare under haken slik at han ikke skal kaste hodet fremover.

Har du riktig mengde vann iforhold til vekten på babyen da, kanskje det som er årsaken? Her sklir han iallfall ikke......

Skrevet

Da de var små måtte vi holde de, vi vasket de gjerne sammen - én holdt og den andre vasket.

Nå sitter de fint selv, med en liten finger støtta under haka for å unngå en liten dukkert.

Jeg er veldig fornøyd med tubben, og de små digger den! Blir litt klønete å komme til å vaske etterhvert som de blir større, men jeg synes den er veldig enkelt og kjekk.

Prøv den litt til da vel. Det står mye om bruk på http://www.tummytub.no/

Skrevet

Bruker den nå som ungen er blitt 3mnder og kan holde hodet selv...

Koser seg veldig i den nå.. :)

Skrevet

hmm.. stod ikke noe om mengde her da, så først fylte jeg opp til streken, men det var visst aaaaalt for mye.. Jr dro beina opp slik at føttene kom opp til ansiktet han da.. sklei jo bare rundt om og fikk nesten hodet under flere ganger.. Prøvde å holde likt som badebalje (rundt om i den ene skuldera) men han bare snurra rundt og nesten dukka igjen.. har sett videoen på tummytub.no, og skal nok prøve flere ganger..

har du kun vann i? eller noen godlukt produkter? hva er vannmengde til vekten da? hvor gammel er din gullklump? knerten her er 5 mnd.. 7kg..

Skrevet

tulla er 5 nd og vi ahr brukt den siden hun ble født. den første mnd var vi to om å bade henne, mest fordi ingen av oss ville gå glipp av en badestund også var det enklere om en støttet hodet, mens den andre vasket. har stort kost seg i den fra dag en.

så må si den er et av våre beste kjøp, prøvde badebalje på sykehuset og da bare hylskrek hun.

Skrevet

På vår tub står det kg på siden av tuben slik at man fyller vann opp til passende strek (eller er vel mer en bølgestrek). Det er ikke så tydelig, så kan være du ikke har lagt merke til det, eller?

Når han er 5 mnd burde han iallfall kunne sitte fint i tuben..... Gutten min er 3,5 mnd og ca 7 kg :)

Skrevet

vi har brukt tummy tub fra hun var nyfødt, men følte at fra to mnd var den bedre siden hun var litt større. hun digger den, og før hun ble for lang elsket hun å krype med bena oppover kanten, gjerne over vannkanten og satt som en liten ball og bare gliste. Så kom en periode hvor hun reiste seg opp og satte seg ned hele tiden og nå har hun fått en liten badeleke så nå går det i plasking og drukne leken. Hun elsker den, så dere burde prøve litt til, jeg tror det kan være en tilvenningssak fra begge sider. Men jeg vasker henne ferdig før jeg putter henne oppi, så den er mest for at hun skal få bade og for kosens skyld.

Skrevet

Finnes bare en strek på denne bøtta.. hmm... lurte på om jeg hadde kjøpt en kopi, men tummytub merket står på... hmm.. er liksom ikke noe antiskli i bunnen heller.. men har en liten antisklimatte så jeg får sette fast den og se om det blir bedre... skal innom flere babybutikker i dag, skal se hvordan de ser ut..

Når du fyller etter kilo..? er det da vann opp til nakken? eller er det lavere?

Skrevet

Vi fikk låne en Tummy tub da Oda var rundt 3 mnd, og den var en hit! Veldig fornøyd, men som lillesnupp ovenfor så vasker vi henne før hun bader i den... er mest for lek&kos:) Nå er hun blitt litt for stor for den, synes vi... så nå er vi tilbake i en badebalje! Tror nok jeg vil kjøpe en slik til neste baby, er vel ikke mange hundrelappene den koster:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...