Gå til innhold

Jeg ser frisk ut når jeg er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til å få familien til å forstå at jeg faktisk ER dårlig?

:-/

Vondt i kroppen,hodet,halsen og inni meg. Ser ikke syk ut,jo.

Eller er det sånn jeg ser ut hele tiden??hehehe...kanskje jeg ser syk ut når jeg er frisk, og at det er SÅNN jeg faktisk ser ut?

uff..var nesten så jeg selv ikke skjønte den der.

Hvorfor kan ikke ei mor få gå og legge seg under dyna si, og glemme hele verden rundt henne om så bare i 1 eneste time????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Kanskje du må øve deg i å klage de gangene du føler deg pjusk... Slik at omverden kan setter "riktig" ansikt til det du sier...

Ønsker deg riktig god bedring! Ta vare på deg, og gi deg muligheten til å komme til hektene igjen...Alle har rett til en time out, når man føler seg dårlig!!!!

Klem klem

Skrevet

Takk for det. Nå tror jeg småen er trøtt, så da skal vi finne senga sammen. Jeg vet at litt søvn er beste medisin.

Men så står middagen i ovnen,da. Får belage oss på litt ekstra godt stekte kyllingfilèter senere i kveld.

Takk og pris jobber jeg ikke i natt, så kan jeg få lov til å være syk uten å ha dårlig samvittighet over å ta meg fri.

nå håper jeg lillegutt tar en dupp...altfor sent på dagen egentlig, men nå betyr det veldig lite.

Natta :o)

Skrevet

Bare ta en time out!!! Lås deg inne på soverommet,og bare hvil deg!!! God bedring!!!!!

Skrevet

Faren min har en strategi som innebærer masse stønning, bustete hår og en strikkejakke som aldri bruker ellers. Helt klare og utvetydige signaler om at han er syyyyk. Noen av tipsene kan kanskje kopieres?

Skrevet

hahaha,nå fikk jeg meg iallefall en god latter! =)

Tror ikke det hadde hjulpet,gitt.

Men jeg ble sinna i kveld,da :-/

Sa fra at NÅ MÅ JEG LEGGE MEG!!!

Gi meg en time, sa jeg...og da timen var over,kommer gubben på soverommet; "the hour is up"!

mannfolk. grrrrrr

(til hans forsvar så er ikke han mye bedre heller, men mannfolk er jo såååå mye dårligere uansett,da)

Så jeg gjorde ferdig middagen. Lillegutt er oppe sammen med meg,men gnir seg veldig i øynene. Han sove aldri den ettermiddagsduppen sin, så nå håper jeg på ei god natts søvn.

Natta som var måtte jeg jo kjøre mannen til akutten for sprøyte for hans smerter, -dro hjem,la meg, han ringte deretter når han var ferdig, så var det å dra opp dit å hente han igjen.

Jeg er litt sur,nå.Skal jeg innrømme. For det er faktisk sant; ei mor har ikke lov å være syk.

...mulig jeg har en sånn strikkejakke.,,og hvis jeg lar være å vaske håret i kveld, kan det bli temmelig bustete innen morgenen...hmmm, var kanskje ikke så dum,faren din,Maud ;o)

Skrevet

Soooom jeg kjenner meg igjen!. De siste 14 dager så har jeg hatt influensa og går nå på antibotika for bihullbetennelse. Men har jeg leget under dyna mye, på tross av vonde muskelsmerter.... Nei!... Gubben går hjemme med vondt i ryggen, skivutglidning og ishias. Han snorker og sover på sofaen støt... Takkar!! har jo så vondt.

For min del, så kan jeg nok skylle meg selv en del, som ikke bare går å legger meg. Men det er som du sier. Äta bör man, annars dör man:-). Sultne barn, er ikke heller til å leve med. De skal jo også følges opp, med lekser, trening mm.mm.

Begynner heldigvis ikke på jobb forren neste uke. Da satser jeg på at alt er som det pleier:-)

God bedring til deg kjære mor.

Skrevet

Kjenner følelsen... Sist jeg var høygravid, hadde jeg lungebetennelse, crp på 140, og mange "svangerskapsaplager" i tillegg. Mannen hadde det travelt, så han var i grunnen sur, da han måtte hjem i 1 time, for å passe barna-imens jeg var hos lege....

Skrevet

Mannen min har også skiveutglidning, og det ER sikkert veldig vondt og alt det der. Men saken er jo at VI damene avogtil er syke også, og det forstår de visst ikke....

Han har faktisk ikke snorka på noen netter ;o)

Det er synd på de syke mennene våre, men der er enda mere synd på oss.

Jupp!

=)

Jeg blir nok bedre. Har tatt masse tabletter, så akkurat nå er hodet ganske ok. Men jeg tror disse sinnahormonene hjalp litt også.

God bedring til deg også, Ronja65!

Vi får synes synd på hverandre ;o)

Skrevet

Synes synd på dere jeg å ;o))) Er frisk akkurat nå, jeg :o)))

Klem til dere!!!

Skrevet

Takk for det. Har det mye bedre nå. Alt er stille og rolig her hjemme. Burde vel kanskje sove nå?:-)

Imorgen reiser vi til gubbens hjemland Danmark. (Selv er jeg svensk, derav min svorsk:-). Gleder oss til lit vår og barndåp av en søt liten Flora, 3 mnd gammel. Fikk ny antibiotika av legen i dag. Så nå blir jeg snart frisk og rask. (Fikk også en spiral, så nå blir det ingen fler barn på en stund:-)

Piller!! northenlight!! Hva er det? :-)... Jeg som egentlig er motstander av for mange, har proppet i meg.... Men det er jo egentlig lit dumt. Fordi da gjør man ting man ikke skulle gjort. Fordi man lurer kroppen. Så fort deg i seng...Det skal jeg også gjøre nå...

Skrevet

Jo,skal legge meg tidlig i kveld

Og jeg måtte ty til piller. Hodet dunket fælt.

God tur i morgen!

Skrevet

Bare å imitere en syk MANN, da blir du syyyyyyyyyyyk da....

God bedring foresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...