Gå til innhold

Hei jenter, noen som erfaringer fra baby og camping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo baby og slutten av juni, midt i camping sessongen. Har jo flere barn som gleder seg til å reise på vogna i år. Lurer bare på om det er noen som har erfaring m å ha m ett spebarn på camping, blir jo ikke så lettvint som hjemme da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm er hva du gjør det til:) eneste som kan bli kjedelig er om nattsøvnen ikke går så bra, da kan det jo bli slitsomt for de andre..

Ellers er jo camping genialt..så lenge dere har vogn..

Vi ska på camping i august (har termin 30.juni) men ska leie hytte da.. men hadde vi hatt vogn hadde ikke jeg nølt med det.. De andre i familien vil jo ha litt ferie og så lenge du slapper av og tar ting som det kommer går det nok kjempebra..men kan være greit å forberede de andre på nattevåk,,hehe

Skrevet

vi skal også på camping i sensommer, og jeg har termin 20.juli... så det blir spennende å se om det er gjennomførbart... men er iallefall planlagt...

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg som skal prøve på det, er jo litt ålreit å ha litt ferie m de andre barna også.

Skrevet

Jeg fødte i mai, og vi brukte campingvognen en del den sommeren også :)

Rigget opp med stelleplass, brukte en del våtservietter (ble så mye bal å bruke vann de plassene det var et stykke til vann) og stilte vognen i skygge.

Koset oss masse vi :)

Men nå hadde ikke vi eldre søsken/andre i vognen å ta hensyn til da!

Blir det mye natteskriking bør det vell vurderes på nytt. Det er jo veldig lytt mellom nabo-vognene også.

Viktig å ta hensyn til det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...