lykkeligste Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 hei, leste du nettopp hadde giftet deg , så gratulerer med giftemålet! Vi drar om knappe tre uker, også vielse på ambassaden i Paris. Lurte på hvordan det fungerte med fire vielser der? Vi har fått beskjed om å møte kl 11, men kan jo da risikere å vente til nærmere 12.. Har en del gjester, så blir litt kjedelig for dem å vente utenfor. Men gikk dette greit for dere? Veldig glad for å høre at det var bedre enn forventet inne.. Supert med fotografen, har fått veldig bra inntrykk av henne:) Tenkte å ta taxi, men dere leide bil så jeg, så kanskje vi skal vurdere det da.. Og takk for tips om restauranter, og områder. Paris er en vakker by!
marihøne71 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hei - logget meg ikke inn før i dag... Da vi kom til ambassaden ca ti på elleve, så var det allerede to par der, så da ble vi par nummer tre. Det er et lite venterom, så om du har med mange gjester kan det bli litt trangt. Vi måtte altså vente til ca 11.45 - de regner 15 minutter per vielse. Så sikkert lurt å komme litt tidlig for å unngå å vente så lenge! Vi leide en 7 seter gjennom et firma Sandie Dougnad anbefalte, og det var veldig god service - fikk svar og tilbud på mail ganske fort, sjåføren var gentleman/livvakt - knirkefritt... [email protected] er mailadressen til hun som gav oss tilbud, www.ldmobilite.com er websiden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå