Gå til innhold

Vi er hjemme igjen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å sove i egen seng etter 37 timer på reisefot.. Vi har hatt en fantastisk tur, men er slitne og døgnville nå.

 

Fant forresten et brev i postkassen, der mellomste gutt skulle inn på sykehuset i dag- skal i narkose for å ta gastroskopi i morgen. Så hverdagen kom fort skal jeg si dere!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem:)

Kan jeg spørre hvor dere har vært? 37 timer på reisefot er jo laaaangt *ler* Jeg er "ny" her inne og ikke fått med meg "hvem" du er?

Skrevet

Velkommen hjem.

 

Det tok ikke lang tid før hverdagen innhentet dere... Ønsker mellomstegutten lykke til imorgen. Det er vel på sin plass å ønske mammaen lykke til også?

Skrevet

Hei.

 

Vi har vært en "svipptur" på andre siden av jorda. 16 dager i Sydney. Ja, lang reisetid med venting og mellomlandinger...

 

Velkommen hit, kjekt med nye folk:)

Skrevet

Velkommen hjem til deg og!!

Skrevet

Velkommen hjem,og lykke til!!!

Skrevet

Velkommen tilbake fra Down under. Skulle gjerne kommet meg til Australia jeg også, der har jeg ikke vært.

 

Lykke til med operasjon i morgen!

Skrevet

Velkommen hjem. Gleder meg til å høre lit mere om turen din.

 

Lykke til i morgen. Det går sikkert fint, for en tapper gutt.

Skrevet

Synes alltid narkose er utrivelig, men gutten min tok gastroskopi i narkose i høst, og det gikk veldig bra. Vi var på cafe etterpå, og gutten spiste pannekaker, som om ingenting var hendt ;o)

Lykke til!

Skrevet

Velkommen heim!!! Håpe alt gikk fint med guten på sjukehuset.

 

c",) - og eg kan tenkje meg at dokke nok har hatt mange flotte opplevelser i en sånn flott by!

 

Skrevet

velkommen hjem igjen.

håper alt gikk fint i dag.

å at dere slipper å være døgnville så veldig lenge ;o)

Skrevet

Velkommen tilbake og lykke til, håper det går greit med gutten i dag :)

Skrevet

37 timer på reisefor er ikke bare-bare.....

Men hvis reisen har vært flott, så er det verdt litt slit! :-)

 

Håper det har gått bra med gutten din i dag!

Håper det har gått greit for mamman også!!

 

 

Skrevet

Unskyld at jeg er så treig!

 

velkommen hjem!!!

 

 

FANFAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

 

 

hverdagen er egentlig min gode venn, men jeg skulle ønske han også kunne ta seg ferie av og til..... håper det gikk bra med gutten i går!

 

klem fra sur baby og meg selv

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...