Gå til innhold

stakkars jenta mi kaster opp all melka si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på snart 3 uker som får morsmelkerstatning.

I dag har hun kastet opp all maten sin etter hvert måltid stakkar.

Noen råd? Hun er grinete men har ikke noe feber heldigvis. Blir litt frustrert for jeg vet ikke hva får gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jenta mi er en supergulper, men vi har fått råd fra lege og hs om å gi mindre melk, og få ho t å rape imellom. Altså om du gir 30ml-rap-30ml-rap...(dette er jo bare et eksempel da...) Ellers så kan det jo hende ho har luft i magen... Eg vet ikkje.. Har nå etter 6mnd endelig blitt hørt nemlig...

Skrevet

Er hun en gulper? Vet det går mye omgangsyke nå.

Skrevet

Har hun fått mme lenge? Du kan jo kanskje prøve en annen type mme, kan jo være at hun ikke tåler den hun får nå. Lillemann her kastet opp et par timer etter å ha fått mme. Det samme skjedde da jeg ga han grøt som inneholdt melk Helsesøster mante det kunne være melkeallergi.

Lykke til håper du finner ut av det. Ikke noe moro når man ikke får ordentlig med mat i de små.

Skrevet

Første gang jeg ga mme ga jeg den NAN ferdig lagde, hun spydde opp alt sammen. Byttet til den jeg lager selv og det gikk mye bedre. (vet jo ikke hva du gir) :o)

Skrevet

Det kan være et magevirus, hør med legen om du får sukker-salt blanding til å blande ut i vann, så gir du det i et døgn. Hvis barn har magevirus, kan melk irritere tarmen, så de ikke klarer å holde på maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...