Gå til innhold

Hvordan sover deres 6 mnd babyer på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her spises det relativt ofte enda.. Går sjelden mere enn 3 timer mellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten vår legger seg ca 18.30-19.00, spiser mm kl 01.30, sover igjen til kl er 06.00-06.30 -og da er det morgen =) og jeg som er et B-menneske hihihi

Skrevet

her er det grøt kl 17.30 og natti natt ca 18.00 og sover til kl 07. uten mat i mellom;) litt bortskjemt jeg:) hihi

Skrevet

til Cilla m Neo

gir du mange faste måltider om dagen? Min våkner jo en gang, men har lyst til å få bort den også!!!! Jeg gir grøt på morgenen, middag rundt 13 og grøt igjen kl 18. ANg middag er det fortsatt på prøvestadiet så det er ikke store porsjonen

Skrevet

Her er det natta klokken 19-19.30, og mm i fem tiden. Han får velling to ganger, middag og frukt pluss mm (så ofte han vil) i løpet av dagen.

Skrevet

her er det som sagt grøt kl07 og litt mme....3-4 timer etter er det bare litt melk. så et middagsglass midt på dagen, litt melk og grøt til kvelden igjen. han har sovet natta igjennom siden han var 2 mndr.

Skrevet

Ina får grøt og melk til kvelds,legger seg rundt 19.00-20.00 da ligger hun å leker i sengen sin med smokkene sine til hun sovner, å da sover hun til 0730-08.30 å da står hun opp får grøt og melk, leker litt åsså legger vi henne ute i vogna og da sover hun ganske lenge.. kommer selvfølgelig litt ann på hvor trøtt hun er.

Hun sover gjenom hele natta å det har hun gjort sia hun var 5mnd

Skrevet

Han legger seg 19.30-20.00. Sover i ett strekk til midnatt, da påtanking med pupp, sovner tvert. Sover til rundt 3-4, tanker igjen og sover til 6, tanker igjen og sover til sju. Da er det ingen bønn.

Skrevet

Vi har samsovet til for litt over 1 uke siden, og da var det pupp annahver time hvertfall(skjønner jeg jo godt, når puppen ligger så tilgjengelig).. Så bestemte vi oss for å få senga tilbake, og det gikk over all forventning... Nå sovner hun ca 19-19:30, så våkner hun rundt 22:30 når vi legger oss, får pupp da... også engang i 2-3 tiden, så er det morgen halv 7. Skal prøve i påska å legge henne på eget rom, og nattavenne..for da har pappan fri :o) Hun får 3 måltider pr dag, og de to grøtporsjonene begynner nå å bli ganske store:)

Skrevet

Han ligger i egen seng ved vår seng.Inntil nylig har han spist en gang på natten,men etter at vi startet med fast føde er han blitt mer urolig og sovner ikke uten pupp da.Så nå er det som oftest 2 nattmåltider...Det var en periode han sov rundt,men nå husker jeg knapt hvordan det føles å sove hele natten;)Tenker også på nattavenning i påsken........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...