Gå til innhold

Hva kan deres små på 5 mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kan: rulle fra rygg til mage, nesten andre veien og...ligger på magen nesten på strake armer, strekker seg etter lekene sine og putter selvfølgelig alt i munnen, løfter opp hodet når han ligger på rygg ..spiser på tærne sine....tar tak i alt innenfor rekkevidde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme som du har skrevet+at hun klapper når vi spør henne om hun kan klappe:-)Og når vi synger bestemte sanger!

Skrevet

hei! Jenta mi blir 5 mnd om 2 dager, så jeg hiver meg med på denne :)

rulle rygg mage og noen ganger mage rygg! Tror sist nevnte er rene uhell:) Hun ser veldig forbauset ut når hun har gjort det! Får tak i leker ved siden av seg når hun ligger på rygg.Ligger på strake armer, synger lalala, tar lekene fra den ene til den andre handa,spise på tærne,le høyt og lenge, riste og kaste på ranglene sine. ja, sikkert mer men kommer ikke på mer i farta! :)

Skrevet

hun blir fem om 6 dager. hun kan ikke rulle med bleie på, bare uten. men hun kan sitte alene hvis hun blir satt opp, og hun kan stå helt fint når man holder henne. hun kan ta tak i tærne, flytte leker fra en hånd til den andre, le, holde skje og putte den inn i munnen(gjerne så langt at hun brekker seg..) og kaste leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...