Gå til innhold

Planleggingsangst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får heilt angst av å sjå kor flinke folk er til å organisere bryllupet sitt!!

Føler eg ikkje får gjort nokon ting, og det er jo under 90 dagar igjen....

Og det er mykje som gjenstår å ordne. Har så vanskeleg for å bestemme meg for ting...

Treng eit spark bak trur eg...

Fins det andre som strever og er sent ute, eller er "alle" klare med det meste 6mnd på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh- så enig jeg er med deg!! Klarer ikke bestemme meg for noe klart jeg heller..Suller frem og tilbake, og vi har tre uker til bryllupet! Bestemte for 4 mnd siden. I tillegg er det i utlandet, som gjør det ekstra vanskelig å organisere. Må se å få bestemt bordkort, menyer, og blomster satser vi på å finne der.. Kommer 3 dager før..Skjønner ikke hvordan mange vet nøyaktig farger, kjole, frisyre osv fra datoen er bestemt.. Føler meg lite selvstendig i forhold. Men vi satser på det ordner seg da, får bruke påskedagene aktivt- lykke til med bryllupet, du har god tid:)

Skrevet

Å takk, det var godt å høre at eg ikkje er heilt aleine som har det sånn!

Får vel prøve å ta meg litt sammen og ta bestemmelsane etterkvart..

Eller slå mynt og kron :-)

Lykke til med forberedelsene til utenlandsbryllup!!

Skrevet

Er litt sent i gang jeg og... gifter oss 7 juli. Har til nå ordnet kirke, sted for festen, forlovere, toast master og dj.

Høres simpelt ut, men bladet/boken Ditt bryllupp på 500 sider har hjulpet meg i gang ihvertfall. Mye inspirasjon å hente på et sted.

Lykke til til oss!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...