Gå til innhold

UL I DAG, TVILLINGER MEN DEN ENE KANSKJE BLIR BORTE...


babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Dette ble en rar dag. Fikk litt rosa utflod i går kveld etter jeg hadde holdt på litt i går. Jeg vet jeg blør lett, og har tatt dette svangerskapet meget pent. Ingen sex,slappet av mye og ikke løftet særlig. Er 6 uker i morgen. Ringte Volvat i dag, og fikk time på dagen. Fantastisk bra og dyktig personell der. Vi skulle ta ul og så en fostersekk med en liten prikk i. Hel og fin. Så var det noe mere utydelig fasong på den ved siden av. Legen mente det var en tvilling der. Enten forsvinner den ut av seg selv, eller kanskje den tar en rask utvikling og blir der...Skal tilbake om en uke ca. og se hva som er skjedd da. Er redd og engstelig. UFF, noen som har opplevd lignende...Det blir spennende å se om det slår to eller ett hjerte neste gang...Men har og hørt at det er ganske vanlig med tvillingraviditeter og at den ene bare blir ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Skjønner at det er litt rart, har en venninne som hadde 3,der ble den ene borte. Hun fikk også beskjed om at det var vanlig at noen blir borte.

 

Er jo lettere å se sånt nå som man kan ta UL så tidlig.

 

Tar man UL først i uke 18, så syns vist ikke det at noe har falt ut.

 

Lykke til uansett om det blir en eller to :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig svar!! Det hjelper :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære babykos71.

Har ikke noe erfaring med dette selv. Men høres ut som du gjør alt riktig. Ligg på sofaen og vær litt dronning den neste uken. Ikke ofte man har sjansen til det.

Lykke til iallefall. Du får holde oss oppdatert, blir spennende å høre om en uke om det er en eller to på vei.

 

Lykketilklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten maritora :-) Ha en flott vårdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) var inne og smugtittet litt på dere når jeg så dette innlegget. har selv termin i mai men når jeg var i uke åtte fikk jeg kraftige blødninger uten noen spesielle former for smerter. det blødde og det blødde så jeg ble sent til ul for og se om det evt var en spontan abort. ble veldig overasket når legen sa til meg at kroppen hadde støtt ut en tvilling. det var ikke noe farlig sa han. (men selvsagt veldig ubehagelig) jeg skulle bare la kroppen rense seg og fikk ny time to uker senere for og se hvordan det sto til med den andre lille krabaten. den hadde det bra den og er nå blitt en aktiv liten krabat inni meg. ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, du har mye og se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Tina for godt svar. Det er godt å høre erfaringer fra andre som har vært igjennom det samme. Det rare synes jeg er at jeg blør ikke friskt...Det startet med LITT rosa utflod bare en gang ved et dobesøk.Idag har jeg litt blødning men kun mørkerødt...Ikke friskt...Håper det ikke er negativt at jeg ikke har frisk blødning. Er redd ikke det ordner seg selv da, men legen sa at det ikke trengte å komme en blødning heller. Han sa at det kunne bare forsvinne i kroppen min... RART.......Tenker også tanken på hvordan det skal gå med den andre vennen der inne, men den så jo helt fin ut. Var i uke 5+6 så hjerte hadde ikke begynt å slå enda. Håper

inderlig det gjør det neste gang, og at det andre bare har forsvunnet.

Lykke til med din aktive krabat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...