Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har funnet bilder av 2 kjoler som jeg vil ha laget om til en. Altså en kjole laget til meg. Vet dere om hva det kan koste, om det er mye dyrere enn å kjøpe en ferdig kjole? Og vet dere om noen som gjør slikt arbeid, som har nettside? På forhånd takk:)
kokosyklus Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hei snuppa) hihii vet ikke om noe slikt sted nei, men har du bildene på nettet? Spent på kjolen!Veldig bra ide altså! Har svart på BliGravidforumet til deg også.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Du kan slå opp i gulesider og finne noen som syr i nærheten av deg, så kan de gi deg en pris. Det varierer veldig i pris for en sydd kjole, alt ut i fra hvem som skal sy den og hvordan den skal se ut. Vanskelig å si noe om din kjole når en ikke ser hva du ønsker deg, prisen kan variere fra 3-4000 - 10 000.
Maud Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ikke prøvd det selv, men har sett her inne at disse syr kjoler etter bilde og mål. www.mirasmiras.net
Stine_ Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har gjort det samme, å Johnsenbrudeportal.com gjør det for deg Der får du en kjole sånn du selv vil ha den til en rimelig penge Bare send en mail til dem om hvordan du vil ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå