snart2barn:) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 JEg er sykemeldt i 60% pga bekkenløsning. synes det er godt å komme litt ut, men merker jo at det kanskje ikke er det lureste.. Har mye vondt og problemer med å bevege meg. Bruker krykker når jeg vet jeg skal gå litt... Så da ba jeg min leder om litt mer tilrettelagt arbeid de dagene jeg var der, men nei det ble vanskelig!! Var lite folk, så det måtte vi ta når det kom.. Jeg prøvde meg med å si at det var litt enklere hvis ting var planlagt ifh arb.oppg, men nei jeg fikk si fra når jeg ikke orket mer! Er ikke den flinkeste til det da. Skal til legen i morra, så blir spennende å høre hva han sier... Måtte bare få ut litt frustrasjon!! Blir gal av mangel på forståelse, når jeg faktisk vil prøve å jobbel litt...
svana72 Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Huff da,dette synes jeg er dårlig gjort av arbeidsgiveren din,de må jo heller tilrettelegge så slipper de å få folk til å få sykemelding,synes du ikke sklal være redd for å si ifra jeg når du ikke orker mere... Lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå