Gøril og Jesper :) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 får av og til en stikkende følelse der nede, og det gjør vondt. Har ikke kjent denne smerten før, og føler den ligger langt opp i skjeden.. Er dette vanlig? Er plutselig livredd for at livmorhalsen min skal være åpen eller at det er noe i den dur.. Er 20+2 i dag..
RockMyWorld Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg kjenner igjen det du beskriver der. Det har kommet og gått litt som flere andre vondter. En dag er det vondt her, og neste dag der...og så kjenner jeg ingenting, og så er det vondt igjen!!!!! Og selvfølgelig....jeg blir like redd hver gang for at noe skal være galt!!! Får håpe det går over for deg også i løpet av noen dager. Men jeg har ikke hatt sånn skikkelig vondt altså, bare ubehagelig vondt liksom.
Happier Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Heisann. Jeg har også vondt nedentil sånn innimellom. Jeg er gravid med nr. 2 og hadde også smerter nedentil i mitt første svangerskap, så jeg tror nok det er helt normalt. Tror ikke du skal tenke på at livmorhalsen er åpen. Jeg tror heller at det kanskje kan være babyen som presser på en nerve, eller at livmora rett og slett strekker seg og at det kanskje kan gi smerter.?? Mine smerter varer ikke så lenge,eller vet ikke om det kan kalles direkte smerter,men mere stikninger. Du ble kanskje ikke så mye klokere av dette? Hvis du bekymrer deg ,så ta heller en tlf til jordmor eller lege. Lykke til videre med svangerskapet!!
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 hei, kjent det samme, spurte jordmor, hun mente det var kynnere, de kunne jeg kjenne både nedentil og i magen mente hun. spør din jordmor om du er urolig, er jo ikke alltid det er det samme, selv om symptomer er like... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå