Gå til innhold

Hjertesukk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!

Igår hadde jeg en lite hyggelig dag :(

Jeg ble sendt på sykehuset av legen min for det viste seg at jeg hadde celleforandringer.

Selve undersøkelsen var ikke vond men hele opplevelsen med lege, assistent og overlege ble litt i meste laget for min del. Lå på benken i 1 time!! mens de undersøkte og diskuterte. De tok en prøve, og etter det blødde jeg visst som en gris (helt normalt ifl overlegen) ble tilslutt sydd for å stoppe blødningene..... :(:( Masse skryt til folka på sykehuset...De var flinke og fortalte hele tiden hva som skulle skje...

Kvelden igår var helt jævlig...jeg følte at det ikke var noe baby i magen min mer...*snufs*

Men....så skulle jeg til jm for føste gang idag....og det var en særdeles hyggelig opplevelse...hun var såå hyggelig...og hun fant hjertelyden slik at jeg kunne roe meg ned...

Gjett om jeg senka skuldra og pusta letta ut a ?????

:):)

Vel, det var en liten historie fra meg som endte godt... hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forressten 13+5...

Skrevet

ååå så bra...hjelper med en bekreftelse ja..godt å høre at alt sto bra til:o)

Skrevet

Merkelig, synes jeg.

Hos meg har de også oppdaget celleforandringer. For det første skjer disse forandringene ofte når man er gravid. For det andre vil de ikke gjøre noe med det så lenge jeg er gravid eller så lenge man ammer, nettopp fordi blødningene kan bli litt store. Kan visst også trigge en for tidlig fødsel.

Så jeg går til jevnlig kontroll av celleforandringene hver 6.uke, bare for å sjekke at det holder seg stabilt. En eventuell operasjon blir etter fødsel og noen mnd amming.

Godt det er overstått for din del da - og at babyen har det godt :)

Skrevet

Jeg snakket litt med jm om dette igår, og hun sa at hadde jeg vært mer enn 15 uker på vei hadde de ikke gjort dette.

Jeg tror det kommer litt ann på hvordan det ser ut..om det ser på en måte litt greit ut...eller om det ser litt skummelt ut.. celleforandringene altså..

Det var ihvertfall det legen sa og nettopp derfor hun ringte på overlegen slik at han kunne ta avgjørelsen om det skulle tas prøve eller ikke...

Ja er glad det er overstått..og at babyen min har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...