Gå til innhold

Dere som er kvalme, se hit!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Varierer det noe hos dere?? Blir litt bekymra jeg, idag har jeg vært nesten helt bra, nmens andre dager er jeg skikkeli uggen. Vanlig eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle svangerskap er helt forskjellige. Noen ganger blir man kvalm, andre ganger ikke, noen ganger innimellom -og innimellom ikke ;) Du er normal! ;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finnes ikke kvalm , bortsett fra når jeg stresser om morgonene og skal få meg selv og tre barn ut dørene for å rekke jobb, skole og barnehage, Tror det er helt vanlig at det varierer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm HELE døgnet jeg, og kommer meg nesten ikke op av senga...:S helt forferdelig....:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ingefær rot, skjær noen skiver og legg i kokende vann med litt sukker om du ønske. Det er rågodt, og skal hjelpe. Vet det finnes et bånd på apoteket med en kule i som skal legges på pulsen din, som ser ut som et armbånd.( tror de kaller det sjømannsbånd)

lykke til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også skikkelig av og på kvalm, kommer helst på ettermiddagen til meg, praktisk nok med tanke på at da er jeg ferdig på jobb osv. Men blir livende redd hver gang jeg føler på noe, er det normalt, er det ikke normalt!? hehe, er førstegangs, så jeg satser på at alt er normalt jeg, da blir det ikke like skremmende:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...