Gå til innhold

Hva ska dere ha på barna på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bunad/festdrakt el andre penklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min holder på å strikke en bunad som tulla mi skal ha på seg :)

Skrevet

Neste år blir det AustAgder bunad til Emma etter min lillesøster, men i år får hun få seg en finkjole, tror jeg. Kanskje en fin matroskjole? Hadde matrosdress til Elias de to første årene hans. Nå har han å fått seg AustAgderbunad - lik til pappa`n sin :) Jeg har å slik en bunad, men tviler på at jeg kommer inn i den i år :(

Skrevet

Snuppa er født i samme måned som jeg var, så hun skal bruke bunaden (ekte!) som jeg brukte da jeg var liten :-D Gleder meg så, det er så utrolig nydelig med bunader på småjenter og -gutter! Lillegutt på 3,5 år har festdrakt..!

Skrevet

Ja har veldig lyst på bunad te tulla også,ska se om jg kan finne dn etter mg,men hvor mye koster en ny?

Skrevet

Festdrakt koster ikke så mye, på f.eks. Coop Obs og Sparkjøp får du dem til 2-300 kr :-)

Skrevet

hun på 5 skal ha bunad på seg..det samme skal lillemann også..

Skrevet

Han skal nok ha på seg en festdrakt, får etter fetteren hans :) Da blir han fin gutt på bursdagen sin :)

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på enda.Enda noen månder igjen til da,men noe penklær blir det selvfølgelig på ham.

Skrevet

her blir det festdrakt til guttungen. Han hadde det også på julaften og var så nydelig =)

Skrevet

tulla er 5,5 mnd nå. skal ha på seg en aldeles nydelig kjoe som mormoren hennes har striket men tihørend lue og kåpe

Skrevet

Snuppa skal ha hjemmestrikket bunad på seg! Mormor som har strikket!!

Skrevet

Matroskjole tulla fikk til jul =0)

Skrevet

bunad som mor mi har holdt på å strikke i flere mnd nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...