2flottebarn;) Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Hvor mye er det normalt at barnet drikker til et måltid når man gir tillegg..??
BettyBoob Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 min fikk mme ved siden av mm fra noen dager etter fødselen. Jeg ga vel ca 60-90 ml tenker jeg. Du må bare prøve deg frem og se hvor mye han vil ha
Freyja Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 på nan 1 står det 1-2 mnd 100-160 ml ca 6 ganger i døgnet. 2-3 mnd skal ha 130-160 ml også ca 6 ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå