Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 har ei stedatter som e over 3år. vi har ho no,ska ha ho i 3 uka.. ho e såååååååå aktiv å veeeeldig fingrete...går i kjøleskap/skap,roter i asken i peisen,å er veldig baby i oppførselen syns i... e ikkje nokka artig å må snakke te ho heile tia for ho gjør alltid noe galt med engang ho får sjansen..mora e veldig psykisk sliten så tror ho får gjøre hva ho vil hjemme.. å lydnivået er skikkelig på topp,å det går faktisk ant å leke seg uten å bråke sååååååå mye... e i som e mest med henne for typen jobbe ganske mye,så blir mest meg som setter grenser o.l. vi har det veldig koselig sammens osv,leser bøke,tegner osv...syns det e veldig koselig å ha henne,men merke i e så stressa og sliten no,etter bare noen dager...så no har i tatt på me en noe jobbing for å slippe å gå hjemme hele tiden,blir mere stresset av det,å vet at barnet i magen merke det godt at i stresse. så no får typen ha henne med i fjøset å sånn selv når i e på jobb,fælt å si det men sånn e det akkurat no,jobber heller istedet enn å gå hjemme. å de jeg kjenner er på jobb hele dagen,så blir gående her alene hver dag... måtte bare få luftet meg litt...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Klart du ikke skal ha dette ekstra stresset nå når du er gravid og at mannen din må ta sitt ansvar. Det er jo litt dumt at du må gå på jobb for å slappe av, men kanskje du kunne ha reist å besøkt din familie en liten uke, få litt ro. Det er jo den med mest overskudd som må yte litt ekstra, og det er vel neppe den som er gravid. De fleste bør ha forståelse for det.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 må si det går myyye bedre no...e mye med oppdragelsen ho får hjemme hos mora si...men no veit ho ka som e lov her og ikkje...ganske deili...å merke ho e veldig glad i meg,å har ikke problemer med å være hjemme hos meg... men merket at jeg fikk det litt bedre selv når i fikk jobba litt faktisk...fikk litt mere sosial omgang..ikke bare barna og gubben pluss naboen..hehe...har hjulpet mye på å bare gå ut litt for meg selv... :-) :-) er jo så glad i den ungen også,vil jo ho ska ha det bra her hos oss...men hjulpet mye på at ho veit ka som e lov å ikkje lov her :-) ha en fin fredagskveld alle sammens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå